perjantai 13. elokuuta 2010

Tämä on puoleksi ufosie0ppaus, mutta enemmän syyllisiä on tiedätte kyllä missä!

TÄmä ufosieppaus alkoi joulukuussa 2009 ja kiusaaminen alkoi n. 3-4v sitten täällä Oulunsalossa.

Ufoja on turha syyttää, koska MINÄ TIEDÄN, että he ovat aina olleet mulle vain auttajia.
TOki mua jännitti ja vähän pelotti silloin, kun ufo tuli huoeneseen ja mielikuvien kautta kävin aluksella, koska sanoin heille, etten tahdo lähteä täältä mihinkään,
että tulkaa asuntooni.
Minä sain päättää, koska kerroin heille, että osa minusta karkasi jonnekin -08 talvella. :p

Nii-i, että syylliset ovat edelleenki ihmisiä.

Mutta itse asiaan mitä oeln ufojen kanssa kokenut, muut ovat ihmisten kanssa kokemia juttuja nämä muut jutut.
Mä TIEDÄN niin sekä tässä tapahtuva se ns. masturbointi juttu sekä
myös ne jutut mitä olen tänne blogiini kirjoittanu?


Sieppauskokemukset tapahtuvat usein yöllä. Henkilö menee nukkumaan. Sitten hän huomaa avaruusolennon tai hän vain tuntee, että joku on samassa huoneessa. Ehkä tuo jokin koskettaa häntä, tai estää häntä hengittämästä. Henkilö ei pysty liikkumaan. Tämä aiheuttaa luonnollisesti ahdistusta.

Sitten hänet viedään avaruusalukseen, jossa on leikkaussalia muistuttava tutkimushuone. Usein hänet riisutaan ja asetetaan tutkimuspöydälle tutkittavaksi. Hänestä voidaan ottaa näytteitä. Miehiltä otetaan spermanäytteitä; naisilta otetaan tai heihin laitetaan munasoluja. Jotkut siepatut ovat kertoneet harrastaneensa seksiä avaruusolentojen kanssa.

Voiko tätä tehdä myös ihmiset, jotka ovat mahdollisesti käyttäneet ufoja hyväksi jollain tavalla? (Aistin samoin kuin ufo.)Siepattuun voidaan myös asentaa implantti eli siirrännäinen. Siirrännäinen on pieni metalliesine, jonka avulla avaruusolentojen uskotaan seurailevan siepattua. Uskotaan, että niillä voidaan myös vaikuttaa siepattujen tunnetiloihin.

Sieppauksen aikana avaruusolennot kommunikoivat siepatun kanssa telepaattisesti. Hänelle voidaan esitellä alusta, tai kertoa viesti esimerkiksi luonnon uhanalaisuudesta. Lopuksi siepatun muistot pyyhitään pois ja hänet palautetaan takaisin.

Aluksi siepattu ei ehkä muista muuta kuin että yöllä tapahtui jotain outoa. Sitten hän ehkä menee ahdistuneisuuden tms. vuoksi hypnotisoitavaksi, ja sieppauskokemus palautuu hänen mieleensä. Ehkä hän ryhtyy ottamaan selvää ufoista ja sieppauskokemuksista, ja liittyy ufosiepattujen muodostamiin ryhmiin, tai hän ryhtyy innokkaaksi luonnonsuojelijaksi.


Minä tiedän, että ufot eivät ole pahoja, ainakaan suurinosa.
Minua tälläkin hetkellä autetaan monesta eri suunnasta.
En koe ufojen olevan pelottavia, vain auttajia.

Koska olen joskus saanut heiltä symboleja, ja osat ovat menneet eri osoitteeseen, jostain "kumman" syystä?

Ne, jotka pitivät tulla mulle.

Ne jutut ovat henkisen kehityksen tien juttuja.

Mun on tarkoitus tulevaisuudessa alkaa pitämään ufokursseja, koska olen saanut oikeaa
ohjausta ja opastusta.

Uskon, että tiedän, että mistä puhun, koska joko ufo puhuu kauttani tai jotain. :)

Ufojen kuuluu puhua minun eli Ann-Marie Ansku Salmin kautta, he ovat AINA ohjanneet ja opastaneet minua ja olen katsonu ihan pienestä asti tähtiin ja pelänny
revontulia.


Laittakaa mulle jalkoihin hyvä maadoitus, että tasapaino pysyy kunnossa!


Minulla on ufo-oppaiden lisäksi myös muita oppaita mm. enkeleitä, jne.
Joita en kaikkia vielä tiedä. :)


Kiitos!


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti