maanantai 23. elokuuta 2010

Miksi mulla on semmonen tunne, että täällä päin (Oulunsalossa) asuvat ihmiset on kieroja kuin korkkiruuvit. :D

Ei pahalla, mutta se, että mulla on ollu tunne, että mun koneella käy
joku katsomassa mun juttuja ja levittelemässä niitä tietoja eteenpäin, tai
että joku stalkkaaja tai hakkeri tutkii mun juttujani.

MIKSI?


Tutkikoon oikeassa todellisuudessa ja tulkoon kysymään multa.
OIKEASTI, mä tahdon, että mä voin olla turvassa, koska viime aikoina
olen alkanu pelkäämään, että mua tahdottais vain satuttaa, mikä ei todellisuudessa
pidä lainkaan paikkansa.


Mä tiedän tämän asian 100% varmuudella, mutta eri todellisuuksissa eri ihmiset
jotkut auttajat on tahtonu kieroudellaan satuttaa mua ja olen ollu kieltämättä
VÄHÄN pihalla kuin ns. "lumiukko." :D


Mä pidän ihmisistä paljon, olen AINA pitäny, sekä suomalaisista,
että ulkomaalaisista ja mä RAKASTAN matkustamista! :p~~
Joten olkaa huoleti, mutta mä olen kummastellu näitä asioita, että
miksi mikäkin on näin, mutta sekin johtuu vain siitä, kun mä olen tutkija
ja mun kuuluukin olla sellainen. :p
(Intuitiivisesti.)


Mä voin opettaa teitä tulevaisuudessa, mutta siitäkin lisää uudessa aiheessa.


Kiitos.


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti