tiistai 24. elokuuta 2010

Moikka! Asiaa omituisista ampiaisista! :)

Kun olin tässä n. 3vkoa sitten sisällä ja oli näitä omituisia tapahtumia ympärillä
niin mä huomasin, kun mutantti? ampiainen tuli sisälle ja oli vähän pökertyny, kun
joutui tänne, mutta se itse sanoi mulle, että tahtoi tulla auttamaan (keskustelemaan kanssani.)

Olen eläinkommunikoija ja kommunikoin kaikkien eläinten kanssa.

Aluksi ihmettelin, kun en tienny, että mitä se on, mutta kun sain selville niin
me keskusteltiin mm. siitä, että syylliset asuvat Oulunsalossa ja Oulun seudulla.


En kerro, että miten. ;)

Se on mun oma henkilökohtainen asiani. ;p


Minua auttaa koko ajan eläimet (ja niin KUULUU auttaakin) ja älkää ihmetelkö, jos mulle on tullu mieleen
välillä lisätä mukavaa porukkaa facebookkiin, sillä se johtuu
eläinauttajistani! :)


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti