keskiviikko 11. elokuuta 2010

Moikka! Ongelmani on se, ettei mulla ole tällä hetkellä ajatuksia päässä, eikä tunteita, muistia, muistoja, energiakenttää en tunne,

en henkisiä lahjojani ja kykyjäni, jne.

Energiakenttäni kautta tunnen yleensä asioita, mutta nyt en jostain syystä......

Miksi?

Olen erittäin intuitiivinen ihminen ja energia hoitoja olen tehny sekä ihmisille, eläimille ja luonnolle, että kiva...

En ole ottanut siitä maksua koskaan.
Mutta tämäkin on keskeytyny, enkä ole yli 1v hoitanu ketään energeettisesti, paitsi
ystävääni muutaman kerran enkeleillä ja energiahoidoilla.

Mutta en ole enää pitkiin aikoihin tehny sitä.


Missä minusta on nämä kaikki?
Onko ne lähteny silloin pois, kun kirjoitin yhdelle miehelle, kun tajusin, että
jotain tuotiin minusta esille ja kun tunnistin heidät, niin he poistuivat minusta?

Miksi ne poistuivat, ne pitäisi olla minussa, eikä poistaa.


Mielestäni siis.

En minä voi olla tyhjä, saati sitten ilman ajatuksiani, tunteitani, muistiani, muistoani, jne.

Ketä minuun laitettiin energiakenttääni ja miksi?
Miten?

KENEN idea se oli?


EN PIDÄ SIITÄ, että minun selkäni takana leikitään ilman mun
henk.koht. lupaa.

Tätä on tehty täällä Oulunsalossa ihan LIIAN pitkän aikaa, enkä siedä
sitä enää OLLENKAAN!

Sitä on voinu tapahtua myös muualla, mutta täällä ne kiusaajat ovat
/tämän kunnan lähellä.


Kiitos.


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti