maanantai 23. elokuuta 2010

Reiki.

Mä olen käyny syksyllä -06 Reiki I kurssin Espoossa 2kpl:n ystäväni kanssa
ja -07 keväällä kävin Reiki II kurssin Espoossa.

Sit sain kaukona Karuna Ki I-II viritykset.

Sekä myös Violet Flame Reiki I-IV (Master)

Sit kävin jossain vaiheessa myös Quantum Touch ja EFT kurssin, joista olen myös todella
kiitollinen, mutta olen ikävä kyllä huomannu sen, että tuota mun Quantum Touch aineistoa on käytetty hyväksi ja vääriin tarkoituksiin.

En ole ollut "putkeen" kauan aikaa tietoinen siitä.

MIKSI?


Sekä olen käyny myös Enkelihoitajan koulutuksen (6kk)
Sekä Kultaisen Säteen Sekhem 1-2.


Eli mulla on kokemusta energiahoidosta jonnin verran, sekä
mulla on ollu syntymästä asti selvänäön, kuulon, tunto, tieto ja selvähaju ja käsillä parantamisen lahjat.


Mun on tarkoitus tässä jossain vaiheessa käydä Reiki kurssit uudelleen, sekä myös
Reiki Masterin koulutus, jonka kautta voin sit alkaa opettamaan muita.
Tahdon, koska se on hyvä koulutus, mutta sitä EI VOI käydä toisten ihmisten kautta vain niin, kuin on ennenki käyny!


Olkaa hyvät!


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti