keskiviikko 25. elokuuta 2010

Kestosietokyvytkin on hukassa, varastettukko? Siltä ainaki tuntuu.

Mm. talvella, kun yleensä aina kestän kylmää todella hyvin niin muutaman kerran
hoksasin sen, että ne on viety.
Sekä kesän kuumuutta kestän myös niin sekin kestävyys on viety.
Mietin vain, että kun se on viety minulta niin moneltako kaikilta muilta ihmisiltä
ne on viety vai lähteekö se vain minulta?


Voinko pyytää enkeleitä teille auttajille, jotta saatte intuitiota?

Uskon, että ne tyypit löytyy ja mulla käväs mielessä, että voisin mennä loppu viikosta käymään sekä Messi Pubissa, että Vihiluodon Torpalla mutkan sillä epäilen, että
syyllisiä on siellä.


Jos on mahdollista niin voinko mä saada intuition silloin, että tiedän syylliset
tai voiko minussa olla jotenki auttajia, jotka näkevät, että ketkä
on syyllisiä?

Ilmoitan toki, että milloin olen menossa ja minne.

Jos menisin molempiin perjantaina?

Voisin tarvita kyytiä.
Joko taksilla tai ilman, mutta ei hirmu kallista kyytiä, tai kävelen yölläkin.
Olen ennenki kävelly lentokentäntietä pitkin, kun ei ole ollu muuta mahdollisuutta, mutta mä kyselen ajoissa + bussit kulkee kans yöhön asti, kyllä mulla on äly päässä edelleen, en mä mikään tonttu ole. ;)
Ei siinä ole kuin n. 2km kävelymatka, ei se ole juuri mitään mulle.



Voisin mennä tämä takki päällä + yhdet samantyyppiset kulutetut farkut päällä,
mutta ne on erilaiset.
Miltä kuulostaapi idea?:


Olen ujo baareissa ja yleensä hyvin yksinäinen, en tiedä että miksi.
Liekö ihmiset ujostelevat minua jotenki, mutta täysin turhaan.
En mä nielemättä pure. :p


http://irc-galleria.net/user/angelite83/picture/13229579

Mä menen vain nappaamaan syyllisiä, en muuta varten.
Enkä ole koko yötä. :p


Kiitos!


<3 Anaku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti