maanantai 23. elokuuta 2010

Huomenta. Mä kummastelin keväällä sitä, että...

alkoi syklit nopeutumaan itsekseen, tuli 2kpl menkat, sitten myös
todellisuudet alkoivatvaihtua kuin itsekseen???
Sekä kun menin nukkumaan ja kun heräsin niin olen ollut eri todellisuuksissa.

Ymmärrän kyllä, että näitä on olemass, mutta miksi just minulle näitä on pitäny tapahtua?


Jotkut ovat tahtoneet näyttää minulle jotakin?
Näin oletan, mutta en ymmärrä sen tarkoitusta, koska olen käynyt tulevaisuudessa.
Juu, kuulostaa oudolta, mutta olen huomannut sen.

Senkin tajusin, että jokin on pielessä, koska en saa viestejä menemään läpi ihmisille,
eikä minuun saada yhteyttä puhelimitse, eikä? s-postitse?

Miksi?


Kertooko se, että olen kaiken aikaa toisessa todellisuudessa vai mikä se juttu oikein on?


Palauttakaa minut takasin.


Ajatelkaa hyvää, että meillä on kaikki hyvin,
etenki minulla.

Mutta siinä tapauksessa saatte ajatella vähän enemmänki, kun mulle on sattunu ja tapahtunu toisessa todellisuudessa ja mulla ei oikein ole niitä ajatuksia niin
olisin ERITTÄIN KIITOLLINEN siitä, että asiat alkaisivat järjestyä ja loksahdella
paikoilleen kuin itsestään.


Minusta nimittäin on tuntunu siltä, että olen pihalla kuin lumiukko näistä jutuista.


Hyvä, että olen hiljalleen alkanu TAJUAMAAN, että mistä on kyse, mutta mulla ei ole siltikään mitään kokemusta eri todellisuuksista olemisesta.


Kannattaa kysellä REIKIFOORUMISTA, eli täältä, se on siirtyny tänne ainaki mun tietääkseni? :D

Tosin rekisteröitykää sinne ensin ja PYYTÄKÄÄ esim. enkeleiltänne, että
saatte saada tietoon, että miksi mikäkin asia on näin, sekä se, että miten pääsemme takasin oikeaan todellisuuteen ja miten se on mahdollista.

Yleinen syklien nopeutuminen (Alkakaa miettiä, että MITEN sitä voi hidastaa, kenties samalla tavoin kuin nopeuttaa??? Näin olen ajatellut itse, ehkä niin, tai ainakin ajattelemalla positiivisesti, että syklejä hidastetaan ja että löydämme oikeaan todellisuuteen?)


http://www.setbb.com/reikifoorumi/viewtopic.php?t=14410&mforum=reikifoorumi


Mitä tulee itse niihin sykleihin, niistä lisää on tässä aiheessa, jos joku osaa
hidastaa niitä, niin tehkää se, koska asiat ovat tapahtuneet liian nopeasti, esim.
Kiinnostukset miehiä kohtaan on ollu muutamasta päivästä, muutamaan kuukauteen, jne.
Näin EI KUULUISI asioiden mennä.

Ja kyllällä tarkoitan KYLLÄ ja eillä EI:tä.

Tämän laitan varmuuden vuoksi, jotta ymmärrätte että mistä on kyse.


Niin ja jos/ (KUN) <--- Mielummin ajattelen näin niin, saatte löydettyä minut oikeasta todellisuudesta niin estäkää mun liikkuminen, koska mä EN edelleenkään
tiedä, että miten olen joutunu eri todellisuuksiin.

Epäilen, että sitä tekee yks jos toinenki täällä päin asuva (Oulunsalolainen)
tahallaan.

Toiset voivat tehdä sitä siinä mielessä, että tahtovat asiat kuntoon, mutta mä olen hoksannu myös niitä henkilöitä, jotka tahtovat vain satuttaa ja se satuttaminen
on hyvä estää!



OK?


Hmm. :p


Mä pystyn tuntemaan tunteita, vaikka niitä ei ole, koska mä pystyn
kuvittelemaan asioita, olen aina pystyny.
En ole kirjaimellinen kokija ollu koskaan, mutta nyt olen jotenki ollu sekoittunu
siihen? :)
Tosin joitain asioita olen oppinu kantapään kautta, mutta mä aina
olen tienny jotenki, että missä mennään, vaikka olis tuntunu miten vaikealta tahansa,
että miten asiat menee.


Schnuffel - Ich hab´ Dich lieb (Mulla ei nyt toimi nämäkään, kun tietokone ei ole antanu asentaa ohjelmia mun koneelle. Äää. :D
Olen ihan hirrrveän riippuvainen musiikista ja kun sitä ei voi kuunnella koneella
niin huokaus.) :D

http://www.youtube.com/watch?v=aEZjP1HzATE&feature=search


Mä uskon, että kaikella on tapana järjestyä ennemmin tai myöhemmin,
tavalla tai toisella.


Mutta mä PAHOITTELEN edelleenki sitä, etten välillä saa yhteyttä muihin, vaikka
KUINKA yritän.

Tahdon kyllä saada teihin yhteyden, mutta se ei ole aina niin helppoa.


Kiitos ja *niiaus*


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti