sunnuntai 1. elokuuta 2010

Moikka. Ottakaa pois minusta se toinenki, joka on siellä kurkussa... kerpele teidän kanssanne...

Se joka ne sinne laittoi niin on ERITTÄIN sairas ihminen (mies.)

Onneksi siellä on enää yks. (tunnen).

Ja palauttakaa mun kurkkuun takasin ne mitä sinne kuuluukin. (+ ei olis pahitteeksi, vaikka energiakentässäni olis muutaki porukkaa, niitä joita
siellä on ollu, mutta en nyt 100% tiedä kaikkea, kun äly karkasi pari päivää sitten jonnekin. Liekö syyllinen?)

Kuunnelkaa INTUITIOTANNE, mutta varokaa hajottamasta mua enää enempää.........

Ihan kuin en olis jo ihan tarpeeksi fyysisesti kärsiny.


Ällöttää ajatuskin, että on tässä pitäny syödä ja juoda jotain, saati ylipäänsäkin
niellä, mutta niin.

Uskon kuitenki, että asioilla on tapana järjestyä!


Ja teille, jotka on minua ja HYVIN monie muita ihmisiä muutellu niin kävikö
teillä mielessä ollenkaan, että KUINKA typerää, VAKAVAA ia SAIRASTA tämmöinen on???


Olen huomannu, että minua ja monia muita ihmisiä on muuteltu mm. luonteita, tapoja, älyjä, intuitioita ja vaikka mitä muita.


On ihme, jos meidät saadaan takasin itseemme täysin, en tosin usko sen
onnistuvan itseni kohdalla.


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti