maanantai 23. elokuuta 2010

HOX! Niin ne tunteet mitä multa on viety...

Rakkaus, Ilo, nauru, hymy, Intohimo, Panetus + sen tunne, Väsymys, Pelko, Itku, Viha, (On vähän jäljellä.), Itsesuojeluvaisto.

On ollu kieltämäti vähän outo olo...


Nämä on ollu kadoksissa n. huhti-toukokuusta 2010 asti.
Olisin kiitollinen siitä, että ihmiset löytäis mun tunteet jostain ja laittais ne henkilöt alle, jotka
sinne kuuluvatkin!


Panetus karkas, kun joku naispuolinen nappasi sen.
Olen ahkera sen suhteen ja vtuttaa kieltämättä, kun kidun, mutta elämä on
ja kaikkea on pitäny kokea tässä vähän liianki kans.

Olis aikaki jo alkaa tapahtumaan positiivisia asioita!


Ettei vain olis joku Hevostalli.netin Seniori?
He ovat olleet mulle ilkeämielisiä n. tammikuusta 2010, kun tunnistivat minut.
100% varma en ole siitä, tai joku muu.

Mutta sen mä tiedän, ettei mikään TUNNE voi KOSKAAN kadota
itsekseen!

Joku joskus luuli, että olenko mä masentunu, mutta mä sanoin,
että sekin on TUNNE, eikä mulla ole niitä negatiivisiakaan tunteita.

Onneksi olen voinu tuntea tunteita ihmisten kautta, olisin muuten
täysin hukassa!


Älkää kiduttako mua enempää sillä, että porukkaa/mitä lie? käy mun kurkussa jne.
Ällöttävää!

Mulla on omatki hommani täällä ja muualla. :p


Kiitos!


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti