sunnuntai 1. elokuuta 2010

Päivää. (Heille, jotka ymmärtävät tilanteen, että mistä on kyse!)

Ei voi kyllä muuta sanoa, että jo on KUMMA, kun nämä eräät eivät osaa
laittaa asioita kuin vain sekasin.
Oli älyjä tai ei niin ei osaa tehdä asioita mitenkään kuten pitäisi.


Mistä mä olen saanu tämän koko jutun tietoon on se, että mulle kerrottiin tästä
n. 2 vuotta sitten, en tosin tiedä että kuka, koska sekin tapahtui telepaattisesti.
Mulle kerrottiin vähän, että mistä me ihmiset olemme lähtösin.


Olen huomannu kuinka meitä on muuteltu ja nyt sitten olin vanhempien luona viime yön kotona "tarkkailussa".

Olin asunnossani eilen päivällä ja meinasin, että käyn kaupassa ostamassa riisiä, kun porukat soitti ja kyseli närkästyneesti, että miksen ole käynyt kotona moneen päivään, vaikka olen äidilleni kertonut tilanteen monta kertaa, että tuo vasemman jalan jalkapöytä ei ole kunnossa, etten pysty liikkumaan + myönnän sen, että asunto oli sotkuinen, mutta syynä on ollut vasemman jalan hermokivut, joista on kuvat lähetetty eteenpäin.
Lääkärissä kävin, eivätkä osanneet tehdä asialle mitään.


Mutta palatakseni takasin eiliseen niin menin sitten kotiin vanhempieni luokse, koska toinen vaihtoehto olisi ollut Oulun Psykiatrinen sairaala.

Omituista siinäkin mielessä, että olen ollut erittäin hyvässä kunnossa pitkän aikaa.
Sekä minulle on myös sanottu siitä, myös Oulunsalon Terveyskeskuksessa...

Että mitäköhän joillakin oli taas mielessä eilen...?


Ei siinä mitään, olin viime yön vanhempieni luona ja nyt olen jälleen asunnolla.

Viime yön aikana joku taas muutteli jotain (ilmeisesti yritti palauttaa minua takasin omaksi itsekseni?)
Mutta ei onnistunut siinä edelleenkään.
Joku on vain kokoajan laittanu minua väärään suuntaan.

Alkaa hiljalleen tuntua siltä, että sitä on tehty tahallaan.

Energiakentässäni on ollu paljon ihmisiä mua auttamassa ja he KAIKKI tietävät ja tuntevat minut + se, että heillä on myös tiedossa tämä kaikki mitä he ovat minulle tehneet.

Ellei jopa koko meidän perheelle...


Onneksi olen sen verran viisas, että HUOMAAN AINA kaiken mitä ympärillä tapahtuu, yritti mua sitten ihmiset muutella mihin suuntaan tahansa!


Jo on KUMMA, jos he eivät osaa VIELÄKÄÄN lopettaa ja antaa joillekkin viisaammille ne älyt ja kyvyt, jotka osaisivat jotain asialle tehdä.
Ne viisaammat kyllä ITSE tietävät, että mitä tekevät. (En tosin tiedä, että ketkä.)

Onneksi on olemassa ihmisiä, jotka näkevät tämän KAIKEN paskan läpi!


Mä osaan vain käskyttää, kun olen tuntenu, että miten asioiden kuuluu olla, mutta kun sekin katosi sinne Oulunsalon Terveyskeskukseen n. 1vko sitten.


ÄLYHOI!


Sekä mitä tulee siihen ns. "psykoosiin" niin sekin lähti liikkeelle tästä:


Stalking, eli Vainonta, tätä mulla on ollu n. 9v ajan (kuulemma) aluksi tehtiin henkisesti ja sitten alkoi n. -08 keväällä myös henkisesti tekemät jutut, mutta ne tulivatkin fyysisesti selville:

http://tinyurl.com/2vn9p97


Tämä on ollu hyvin tuttua useamman vuoden ajalta:


"Vainoamisen muotoja ovat muun muassa uhrin seuraaminen ja vaaniminen kodin ja työpaikan liepeillä sekä vainoaminen kirjeitse, puhelimitse, tekstiviestein, sähköpostitse sekä internetin chat- ja keskustelupalstoilla. Ahdistelijat saattavat tilata myös tavaroita uhrinsa nimiin."


Tuttuja ovat olleet myös nämä oireet, tosin ne ovat olleet nyt helpottuneita.

Kiitos suuresta avusta!
Se on edelleen tarpeen.


"Kansainvälisten tutkimusten mukaan puolelle vainoamisen kohteeksi joutuneista kehittyy traumaperäisen stressihäiriön oireita. Myös krooniset univaikeudet, ruokahaluttomuus, hermostuneisuus, neuvottomuus sekä epäluottamus ja -luuloisuus lisääntyvät."



Että semmosta.



<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti