torstai 12. elokuuta 2010

Moikka! Mä tahdon myös vanhat muistoni takasin matkustamisesta ja miten mä muistan kuuluisuuksia,intiaaneja, jne. :p

Hauskuutusta, ainakin itselleni.
Teistä muista en tiedä.

Voin hyvin, on vain energiat "vähän" kadonnu, mutta olen sisukas ja olen päättäny
saada kaiken takasin ja ajattelen positiivisesti nyt kun jostain vähän ajatuksia tuli jotenki?

En osaa selittää näitä juttuja edelleenkään.

Uskon, että olen menossa positiivisempaan suuntaan.

Mulle saapi lähetellä positiivisia enkeleitä tälle tielle.
Olen pyytäny niitä itsekin. :)

Niin ja jos ette usko, että enkeleitä on olemassan iin kokeilkaa.

Mutta vain itsenne ja toistenne korkeimmaksi parhaaksi (positiivisesti tarkoitan.)
Sillä tiedän tapauksia, jotka joskus tekivät negatiivisia juttuja, mutta se aika on nyt ohitse...
Mun puolesta saapi mustat päivät jäädä saavat.

http://www.taivaankaari.fi/enkelit/arkkienkelit.html


Holly Dolly Don't Worry Be Happy

http://www.youtube.com/watch?v=fWtwKHeDzC4&feature=related


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti