keskiviikko 11. elokuuta 2010

Moikka! Soittakaa, ottakaa yhteyttä kaikilla muilla keinoin, kuin telepaattisesti, toki niinkin saa ottaa yhteyttä,

mutta tahdon, että ensin on hyvä löytää itseni ensin, mutta kertokaa
mulle JOHONKIN edes sähköpostiin, että mitä tämä kaikki oikein on,
kun kukaan ei ole edelleenkään mulle kertonu mitään muuten kuin telepaattisesti.

Joten alkakaa ARKAJALAT kertoa, vai miten se meni?
Älkääkä olko LIIAN taikauskoisia.
Koska sitä te KAIKKI olette olleet minä en.
Asioista on välillä hyvä puhua tai kirjoittaa toisille.
Minä vain kirjoitin ja joku lapsi/nuori tyttö toimi kauttani ja aloitti tämän koko jutun!

Vai oliko joku muu jo tietoinen tästä?
Jos niin miksi?


NIin ja ne mun s-posti osoitteet on:


annmarie.salmi@hotmail.com (Miksei toimi? Ystävät, duunijutut, jne.)
sapphire.83@hotmail.com (On mm. HIHS asiaa, Duuni juttuja, jne.)
annmarie.salmi1@gmail.com (Samoin tässä voi olla joskus duunijuttuja, mutta enimmäkseen henkilökohtaisia asioita, jne.)

Se vähän vaihtelloopi, jos ei satu s-postit toimimaan niin mun on hyvä kirjoittaa jostain toisesta s-postiosoitteesta. :p


Kiitos.


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti