torstai 26. elokuuta 2010

Moikka! Ei pahalla, mutta ihmisillä on vilkas mielikuvitus mun suhteeni. En ole paha, eikä ole myöskään kukaan muukaan, sekä

en ole skitsofreenikko, enkä psykoosissa, jne.

Mun pää on TODELLA hyvässä kunnossa.

Mulle on tehty raaka identiteettivarkaus mistä olen kirjoittanu moniin paikkoihin...
Varoittanu, mutta kukaan ei ole uskonu, eikä ymmärtäny 2-3v sitten.


En pysty nielemään, en syömään, juomaan, käymään wc:ssä, masturboimaan,
tajuamaan asioita, ajattelemaan jne.
Minulta on lisäksi viety lahjat ja kyvyt, myös valokuvaus tajuni, jne.
jos minussa ei olisi auttajia.

Minulta on myös poistettu (Luvatta tietenki) nielurisat ja ties miten muuten
minua on tyhjennetty...


Joten tilanne on tämmönen.


Pyydän, että lopetatte satuttamisen, sillä olen muuttamassa tästä pian muualle asumaan, kunnes ÄLYÄN jotain, että tiedän minne muuttaa asumaan.
(Semmoseen paikkaan mistä itse pidän.)


Kiitos!


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti