sunnuntai 8. elokuuta 2010

HOX! Mitä tulee kiusaamiseen ja toisten elämän "muutteluun" niin sitähän ei muuten saa tehdä, ei toisten polkuja saa muutella edes näkijät,...?

Ja minähän en ole tietääkseni muutellut yhtikäs mitään?


Kun tässä "maaginen" 3v aikana on sattunu ja tapahtunu outoja asioita monissa paikoissa.


Sitäpaitsi aidot Jumalan puolella olijat EIVÄT käytä KOSKAAN toisia ihmisiä
hyväksi MILLÄÄN tavoin ja minähän EN OLE näin tehnyt KOSKAAN.

Jos en ole jotain tienny, niin sitten en ole, koska en edelleenkään tiedä kuin jotain.

Sitäpaitsi mähän tutkin omaa juttuani.
EDELLEEN.

Olisi mukava, jos joku tulisi kertomaan asioista kasvotusten.
Että minäkin YMMÄRRÄN jotain, koska olen hyvin tietämätön edelleen.

Kiva, kun olen silti nähnyt, että asiat on päin p:tä (Suoraan sanottuna),
mutta kun en tiedä, että mistä on kyse, sekä miksi näin on tehty minulle ja etenki MUN elämälleni?


MIKSI?


En ole antanut siihenkään lupaa.


Kuten en pihan roskittamiseen, tupakointiin, tavaroiden varasteluun, jne.
kohdistuen.

Mikä teitä oikein vaivaa, että ihmisiä pittääp olla mun kimpussa jatkuvasti???


Mua on stalkattu n. 9v, joten TIEDÄN hyvin, että mistä puhun......
Sekä kun asuin vanhempieni luona, silloim, kun olin ent. poikaystävän luona, kun asuin toisessa asunnossa ja nyt täällä...


Ennen kuin mulla oli edes IRC-galleriaa käytössä niin oli jonkinlaista ongelmaa, sitäpaitsi nämä stalkkaus ongelmat on tullu kunnolla (mun tietääkseni) vasta n. 3v sitten...


Älkää väittäkö vastaan, mä tiedän millainen ihminen mä olen!


En vain ymmärrä, että mitä mä olen tehny väärin, kun olen
sellainen kuin olen eli fiksu, (ei ole itsekehua.)


Kiva, kun en taaskaan muista enempää...


Kiitos.


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti