keskiviikko 11. elokuuta 2010

Moikka! Olen täällä nukkuessani tuntenu muutaman yön ajan, kun asunnolla haisee jokin todella paha haju, ettei siellä voi olla ja kun sinne yrittää...

astua niin siihen tuntuu kuin palaisi???

Välillä siellä haisi kalmalle, välillä jollekin ei kitkerälle, mutta tupakalle.

Mä en ole koskaan edes maistanu tupakkaa, eikä mun ystävätkään polta, joten miten se on mahdollista?
Ystäväni ovat joskus käyneet kylässä luonani, eivät muuta.

Mitä mulle on tehty?


Sekä se, että miksi siellä asunnossa haisee ihan järkyttävän
pahalle???

En ole kastellu siellä mitään ollenkaan.

Sekä se, että miksi olen muutamana yönä tuntenu todella kuumaa koko energiakehossani, etenki jaloissani ja päässäni???


n. klo: 20-02.00 asti.


Miksi?


En näe mitään, vaikka olen katsonu itseäni peilistä.


Kiitos!


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti