maanantai 23. elokuuta 2010

Julkisuudesta puheen ollen. Miten mä olen sinne "päätyny"?

Mulla EI OLE mitään tietoa siitäkään.

Tämä on vain positiivista. Kiitos.

Älkää olko kateellisia, saati mustasukkaisia, sillä tämä tie ei ole helppo.
Tämä tie on vaikeimmasta päästä. :)
Mutta minua se ei haittaa, koska Rakastan ihmisiä, sekä
arvostan ja kunnioitan KAIKKIA ihmisiä sellaisina kuin he ovat.
Samoin myös eläimiä ja luontoa.


KERTOKAA, mä en malta enää pysyä paikoillani.
Kukaan EI OLE kertonu mulle yhtikäs mitään.

Tai sitten mua on taas huijattu?

Mutta kun Saksassa käydessäni mua on tervehtiny jopa presidentti niin
mitä se tarkoittaa?

Ei mun ole auttanu kuin tervehtiä takasin ja olla kohtelias ja niin olenkin, mutta
siis mitä olen kokenu?


En tiedä mitään.

Kertokaa kasvotusten, että uskon. ;)
Koska en välttämättä saa kaikkia telepaattisia viestejänne perille asti.
Niin ja mulle saa soittaakki!


Mihin numeroon mä voin soittaa, koska mä olen yleensä
saanu ihmisiin yhteyden, mutta minuun ei olla saatu yhteyttä?


Hmm.


Kiitos! :)


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti