sunnuntai 8. elokuuta 2010

Kuka minä olen ja Selvänäkijän vastuusta...

Niin ja selvänäöstähän saa kertoa eteenpäin, eli profetoimisesta.
Tarkoitan tällä itseäni, että mä saan kertoa eteenpäin.


Mä myönnän, etten ole aina itsekään kaikkea tienny saati muistanu, mutta hiljaa hyvä tulloopi.


"Itsestäni on aivan yhentekevää miksi minua sanotaan, koska
tittelillä ei ole minulle merkitystä siinä mielessä, kun olen aito näkijä.
Sekä niissä maailmoissa, joissa elän.
Povariakka en tosin koskaan ole ollut, koska en tarvitse korttipakkaa, en kristallipalloa, en kahvinporoja, enkä muitakaan väineitä.
Minä näen ilman välineitä.
Minä näen ilman niitä, koska tieto annetaan minulle suoraan ylhäåältä, henkimaailmasta, jumaluusvioimien taholta.

Tämä tieto annetaan minulle, koska minut on valittu tänne maan päälle, tähän maailmaan, auttajaksi.
Ihmiset ja ihmiskunta tarvitsevat apua, ja henkivoimien avulla, joihin minulla on yhteys, minä pystyn tätä apua antamaan.
Minä olen välittäjä, välikäsi, en muuta.
Henkivoimat antavat minulle tewhtäviä. Kun minun käsketään mennä jotakin
tehtävää suorittamaan, minun on mentävä.
Napisematta olen työni tehnyt, kovassakin vastustuksessa,
mutta tyyytyksen olen saanut siitä, että että olen todellakin voinut auttaa."



Mitä sitten on selvänäkeminen?

Oma:(Mun tapauksessani se ei tarkoita sitä, että näkisin kuolleita, vain sitä, että
näen enneunia, jne. jotka ovat mun omia henkilökohtaisia asioita, jotka eivät muille kuulu.)


: "Itse osaan vain sanoa, että minulla on kyky nbähä asioita, saaa tietoja, jotka tulevat hetkessä, intuitiivisesti.
Tutkijat selittävät sen näin: SSelvänäköisyys on erläänlainen korkeampi tajunnantila, joka on hyvin harvoilla ihmisillä maapallolla.
Sitä pietään jumalallisena lahjana ihmisessä. Se on myös ihmisyksilön kehittämistä ja kehittymistä henkiseen tietoisuuteen monien jälleensyntymäin kautta.

Oma:(Uskon saaneeni tämän, näkemisen, jne. lahjan jo syntyessäni.=


Selvänäkötajunnan omaava ihminen...


MJoka tätä kykyään on myös kehittänyt - tuntee vastuunsa erittäin ankarana.
Hän EI SAA käyttää lahjojaan omiin ITSEKKÄISIIN pyyteisiinsä ja tarkoituksiinsa, hän EI SAA tuottaa kenellekään kärsimyksiä.
Hän EI SANO kenellekään, että jokin tietty asia on tehtävä juuri määrätyllä tavalla.
Hän vain sanoo sen, minkä näkee ja tietää, jne.
Tämän MÄ OLEN AINA TIENNY, mutta hyväksikäyttäjät näemmä eivät.
EDELLEENKÄÄN mä EN TIEDÄ, että mitä kaikkea mulle on suunniteltu, että onpa kiva, kun oma lahja vain on toisella henkilöllä ja tietenkin ILMAN MUN HENK.KOHT.
LUPAA!
:
Hän ei halua julkisuutta, eikä määrää työstään palkkiota.
Hän ei korosta itseään, eikä tuo itseään missään esille.
(Enkä myöskään tee taikakeinoja, selvänäkö ei hyväksy niitä.
Siis nimenomaan SELVÄNÄKÖ, ihmeitä tapahtuu kyllä, sen mä tiedän, mutta
minähän EN TÄTÄ JUTTUA EDELLEENKÄÄN ALOITTANU...
Hän ei luokittele ihmisiä, ei hyviin eikä huonoihin, ei tyhmiin, eikä viisaisiin, ei köyhiin, eikä rikkaisiin, vaan jakaa tietonsa jokaiselle, joka osaa kysyä.
Tämän hän tekee käyttämättä mitään ihmeellisiä poppakonsteja tai taikakeinoja.

"Selvänäkijä", joka käyttää poppakonsteja tai taikakeinoja, joka määrää palkkionsa, antaa vahingollisia tietoja, joka luokittelee ihmiset, tyrkyttää neuvojaan tai ajaa omia pyyteitään, on AINA tekemisissä ALHAISTEN HENKIVOIMIEN KANSSA.

Mähän muuten olen täysin SYYTÖN koko juttuun, ja tulen aina olemaan syytön.



Että semmosta.


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti