maanantai 27. kesäkuuta 2011

Tyhjenemään kaikista älyistäni ja sitä ennen, kun katsoin jääkiekkoa siis MM-kisoja niin miksi minulta napattiin aivoista jotain älyjä pois?

Huomenta.


Miksi minuun on laitettu väärän ihmisen tunteita käsiin, ei kai joku suunnittele ihmiskoetta???
Tämä ON VÄÄRIN!!! eikä niitä omiani, miksen tunne tunteitani?
Se ei ole mikään psykoosin oire, millä ne on mua uhkaillu.
Eikä mulla ole mitään psykoosin oireita, vaan alunperin se lähti siitä stalkkauksesta, jota pelkäsin.
Siis ne pelot.

Miksi ns. vammasilla on sit älyjä, mutta ei ns. normaaleilla ihmisillä vai TEHDÄÄNKÖ mulle joku äly erikseen,
kunhan se EI OLE henkisen kehityksen tien äly???


Hohhoi, minusta tuntuu siltä, että tämä haiskahtaa palaneen käryltä tämä koko juttu.


Ihminen ei sais olla älykäs ns. normaalina mitä nyt tutkittiin, kun mulla tuli esille hyvä päättelykyky, etc.

Miksi minulle luvattiin aikoinaan, että herkkyyteni, jne. säilyy, mutta nyt sitten kaikki poistetaan???


Ei kai vain ahneus olisi käynyt liian suureksi?


Sekä miksi mulle tehdään sitä samaa panetus/kusetus kiusaamista '
+ haistattelua liikenteessä ja saatetaan haistatella jopa
muille???


Sitten nyt mulle jos ei anneta normaali ajatuksiani, kun pitäis puhua ja kirjoittaa niin en tajua koko juttua.


Toivon suuresti, että nämä ihmiset, jotka on mulle sen virheen tehny niin joutuvat maksamaan kaiken takasin,
sekä LAITTAMAAN minut TÄYSIN TAKASIN.

En osaa elää ilman tunne ja tietoälyäni...

Tämän täytyy olla jonkinlainen IHMISKOE...
Tai jokin?
Tai jokin, mitä ne tekee niin, ettei muut näe!!!!
Mutta mun kasvoista näkyy miten olen muuttunu.......



Ei älyt, eikä lahjat ja kyvyt, MIKÄÄN EI KATOA ITSEKSEEN.



Miksi nämä IDIOOTIT on antamassa mulel sekä äitini että isäni tunteita???

Ei mulle kuulu olla porukoiden tunteet missään muodossa, vai pitääkö
mun kuolla kun hekin sit joskus kupsahtavat???


Niitä alettiin mulle antamaan
n. 1v sitten ekaa kertaa joitain tapoja, hiljalleen.


Minulla kuuluu olla ne tunteet, mitkä minulla on ollukki, sekä toimia
niiden kaikkien ihmisten kautta, joiden kautta olen toiminukki, enkä vanhempien
ihmisten kautta, joiden kautta EN OLE TOIMINU KOSKAAN.

Mikä tämä muuttelu systeemi oikein on, että salaa muutellaan öisin,
KUN NUKUN???


Olen taas kerran TYHJEMPI.







En ole tehny mitään väärää, en ole pelannu lottoa, en tehny mitään semmosta
väärää, joka olis vieny lahjani ja kykyni pois, etc.
Mikä tässä mättää??


Heti, kun yritän lukeakin jotain henkisen kehityksen tien juttua tai katsoa
ohjelmaa niin samantien tulee HIRVEÄT vastoinkäymiset....

MIKSIKÖHÄN???


Energiahoitokursseilla en ole käyny pitkiin aikoihin mitä
nyt silloin viime keväänä yritin käydä niin...

minulta vietiin ne energiat n. 1h sen jälkeen, kun olin ne saanut, siis
kokonaan pois.


-08 kesällä vietiin vain energiat, kun olin aina muutaman tunnin saanu
esim. energiahoidon niin ne katosivat...


Maaginen -08 kesä... Just.


Kun kävin siellä -08 kesällä niin aavistin, että sitä on tehty muillekki
Henkisen Kehityksen tien kulkijoille, ensin testattu lahjoilla ja kyvyillä,
sitten kun ne on kehittäny niitä huippuunsa asti niin poistettu ja sama juttu
uudelleen ja uudelleen.
Sit lopulta tekivät päinvastaisen...
Aistin + kun mulle tehtiin itselle sama juttu siellä...
Ja vielä sen jälkeenki on tehty...


IDIOOTTEJA (Suoraan sanottuna!!!)
Ketään ei saa muutella koskaan ilman toisen ihmisen lupaa!!!


Mä en ymmärrä mistään mitään, jos mulle ei anneta ajatuksia.
Eli KENEN idea tämä oli?
Uusi vaiko vanha rikollinen???

Tulkaa puhumaan asiasta kasvotusten prkl:n arkajalat +
selvitetään KAIKKI asiat, koska mä olen vain näiden
ihiskokeen vai mikä lie tämä on niin ihmisten perässä. OK?
Mikä se juttu oli mistä yrititte mulle kertoa 1 vuosi sitten, kun
vielä asuin Oulunsalossa?
mä en ole mikään vasikka...
kuten olette EHKÄ luullu???
Olen 100% luotettava, enkä puhu koskaan toisten ihmisten asioista.
+ olen freelanceri.



Prkl.

Sen täytyy NYT loppua!!!


???


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti