keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

HOX! Jokaisen meidän ihmisen KUULUU olla sellaisia kuin olemme, KAIKIN TAVOIN,

myös OIKEINPÄIN, kukaan ei osaa EIKÄ toimi väärinpäin, kaikki menee näin päin
kaikilla ihmisillä, eläimillä ja luonnolla sekasin.

Uskokaa jo, ettei tarvitse aukoa päätä teille tulevaisuudessa, koska
sitä kritiikkiähän te ETTE kestä..................


Eli palauttakaa KAIKKI takasin OIKEINPÄIN.

En tiedä, että miten olette sen tehneet eteenpäin, mutta jolla kulla on kyllä
ja ei sekasin, se en ole minä.


Kun sanotaan, että kyllä, palautan asian oikein päin niin se yks mies sanoo, että
ei, en palauta ja kun sille mihelle sanoo, että ei, älä palauta takasin meitä, niin silloin se alkaa palauttamaan.

Mutta teidän joku palautuskeinonne ON VÄÄRÄ!!!

Koska minä ja muut TYHJENEMME siitä jostain KUMMAN syystä + SULAMME.

Onko se oikein???


Meidän mielestämme EI OLE!!!


Jos ette usko, niin ennen pitkää tekin tyhjenette ja sulatte, jos vain jatkatte tätä paskaa.

Sanokaa mun sanoneen!!!


Sitäpaitsi mä olen tietäjä, enkä tietämätön.


Mitä tulee telepaattiseen kommunikointiin (VAHINGOSSA) ilman, että edes MINÄ
tiedän siitä, niin eikö silloin joku toinen ole vuosia sitten minulle aukaissut,
mutta mitä siihen tulee niin tämän on OLTAVA nyt auki niin kauan kuin, että olemme
kaikki reilassa.


OK?


Jos meinasitte katkaista jotain aivojen johtoja niin sittenpähän saatte kärsiä
oikein kunnolla!!!!


Kirjoitan tästä nyt vain etukäteen, koska mulla on FAKTAA.


Jos ihmiset vain ajattelevat niin kuinka moni ihminen ajattelee hyvin keskittyneesti ja mitä ajattelee?


Jotain pahaako minua kohtaan kenties?


Jos ei, niin se on vain hyvä asia, mutta ei toisten ihmisten ajattelemisen kuulu
tyhjentää toisia ihmisiä, eikä sulattaa.


Olemme huomanneet tämän.


Mutta tässä on yksi/useampia muuttelijoita, jotka ovat laittaneet meidät väärinpäin.


Kuvitelkaa (jos pystytte) tilanne, että ne, jotka ovat AINA kellon oikeaan aikaan oikeassa paikassa niin ovatkin aina myöhässä, ja esim. heillä on semmonen vuorotyö, kuten sairaanhoitajilla tai rekkakuskeilla, jotka pyörittävät maailmaa.
Sellaisten ihmisten ON AINA PAKKO OLLA AJOISSA!!!


Niitä EI SAA kääntää, että "Voi joo, jos mä nyt kuitenkin sitten laittaisin teidätkin väärinpäin vain koska ITSE niin tahdon... , lässyn lässyn..."

Sekä jotka on aina oikeassa niin KUULUU myös olla AINA oikeassa.

Jos on aina väärässä niin ok, sitten on.

Se pitää hyväksyä.

Jokaisen PITÄÄ ARVOSTAA ja KUNNIOITTAA toisten ihmisten elämäntietä sellaisena kuin se on!!!


Mä olen tehnyt joskus virheitä, kun olen tykänny ihmisistä liikaa, mutta olen oppinu sen ITSE.


Ei kukaan ihminen voi oppia toisten ihmisten kautta asioita...
Jokaisen ON OPITTAVA NE ITSE!!!


Eikä toisten ihmisten vastuita, eikä myöskään kipuja ja sairauksia voi sysätä toisille ihmisille.


Ne pitää kärsiä itse.
Tarkoitan tällä myös niitä ns. henkisiäki sairauksia.
Samoin kuin fyysisiä, että jos toisille tulee semmonen itselle, eikä toisten ihmisten tekemänä.


Jos joku ei uskalla esim. mennä lääkäriin tutkittavaksi niin ajatelkaa vaikka näin, että parempi on saada tietää, että onko joku sairaus kuin että elää ns. pimeässä tiedossa.

Olen AINA tutkituttanu kaiken, etten jää pimentoon, koska se EI OLE hauskaa ollenkaan!


Sekä toisille ihmisille käy energiahoitomuodot ja toisille ei.
Olen kirjoittanu tästä monta vuotta erääseen paikkaan asioita
energioista, jne.

Tahallaan en ole kirjoittanu niistä.

Tiedän paljon asioita, koska olen synnynnäinen selvänäkijä-käsillä parantaja, jne.
Sellaisena meidän PITÄÄ ollakki.

Me kehitymme jokainen omaa tahtiamme, emmekä voi vertailla toisten ihmisten tietä toisiimme.


Eikä meidän kuulu kääntää mitään päinvastaiseksi, KOSKA SILLOIN MIKÄÄN
EI YKSINKERTAISESTI TOIMI!!!

Toisilla on helpompi tie kuin toisilla ja toisilla on vaikeampi tie.
Jokaisella tie on yhtä antoisa.


Miettikääpä asia niin päin, että meitä ihmisiä on maailmassa TODELLA paljon ja jos kaikki kääntyy väärinpäin niin sittenpähän joudutte maksamaan HIRVEÄT SUMMAT
ihmisille rahaa.


Pöljiä kun olette...


Mutta ainakin voin sanoa sen, että olenpahan varoittanut teitä...
Jälleen kerran.


Kiitos.


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti