keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

HOX! Onko tämä mahdollisesti myös hevosihminen + myöst tekemä juttu, mutta mä en osaa purkaa sitä, koska mulla ei ole sen kaltaista älyä... Se eikä

terv.alan ihminen ? ivarasteta.


Koska minun pitää taas kirjoittaa suoraan miltä tuntuu.

Mä en osaa ikävä kyllä poistraa näitä juttuja mitä mulle on laitettu, koska
mulla on erilainen äly.
Mulla on intuitiivnen äly, tunne ja tietoäly, osaan kyllä päätellä nykyään, mutta en sillä tavalla kuin ehkä joidenki mielestä ns. pitäis.

Voi olla, että se varastettiin minulta pienenä, samoin kuin sekin, että
minulle yritettiin opettaa merkkikieltä, mutta nekin opit lähti karkuteille jo silloin nuorena.


Osaan toki jotain merkkikieltä, mutta en kuumaa, enkä kylmää,
en kutiamista, enkä satuttamista, en kirjaimista enkä numeroista näe myöskään asioita edelleenkään...

Enkä mä ymmärrä yhtikäs mitään ilman niitä omia INTUITIIVISIA älyjäni, että hohhoi.

Kenen sairas pila tämä on???


Pyydän, että voisimme keskustella asiasta sekä, että voisit alkaa kääntämään kaikkea takasin oikein päin, koska minun lisäkseni monella muullakin ihmisellä kaikki on kääntyny hyvin paljon väärinpäin.


Miten ne ihmiset, jotka ovat AINA oikeassa aikataulussa niin voivat mennä, että ovat aina väärässä aikataulussa, mm. päättäjienkö pitäisi olla aina myöhässä esim. tv tapaamisista?
Samoin kirjailijoiden, näyttelijöiden ja bändärien???


En ymmärrä, vaikka tähän tulisi merkkikieltä ymmärtävä ihminen, joten asioiden ON PAKKO LAITTAA KÄÄNTYMÄÄN TAKASIN OIKEINPÄIN.

Jos ette hyväksy meidän henkisyyttämme, etc.
niin sen ei tarvitse tarkoittaa sitä, että minun ja kaikkien pitäis muuttua ns. väärinpäin kuin vain ITSE niin tahdotte...


Se on omistuksenhalua ja se on sairasta, se kertoo mm. minulle sen, ettei
kaikki nallekarkit ole tasan...

Te, jotka yritätte päättää elämäntiestäni niin miettikääpä itse sellainen tilanne, että teitä ohjailtais ILMAN että saisitte päättää mitään, jne.

Mutta kun se EI MENE näin, että fiksulla, aikuisella nuorella naisella, jolla on asiat suht kunnossa, paitsi nykyään velat, ok.

Mutta kaikki on kunnossa ja joka haluaa päästä eteenpäin koulutuksiin, etc.
niin pilataan sinne pääsy mitä uskomattomimmilla tavoilla.

Minun tieni on kehittyminen, eteenpäin meno, kuten AINA on ollut.
Se mitä papereissa lukee niin ei aina tarkoita sitä, etteikö ihminen voisi kehittyä.

Sen tietää kaikki, että olen kehittynyt, niin tyhmää ihmistä ei ole, etteikö sen olisi nähnyt.


Mikset sä päästä irti ja luovuta, koska sä ET VOI omistaa mua???


Olet pitänyt minua silmätikkuna jo 23v ajan eikä se tunnu hyvältä.

Olisiko mukavaa, jos sinua pidettäisiin silmätikkuna ja kiusattais vuodesta toiseen???


Jos tahdot olla älykkäämpi niin pyydä rukoilua, kukaan ihminen ei voi viedä toisten ihmisten lahjoja ja kykyjä ja antaa ne negatiiviset kokemukset takasin...

Näin on käyny ja se tuntuu erittäin typerältä.


Henkisten lahjojen ja kykyjen kanssa pitää tietää, että mitä tekee, milloin,
miten, jne.

Sekä se, että olen kehittynyt siitä, kun olin nuori, olen kehittynyt TODELLA paljon, niin paljon, ettei yksikään niistä papereiden teksteistä enää pidä paikkaansa. :p


Vain oikeinpäin olemalla voi pyytää itselleen älyjä, jotta ne pysyvät, koska jos ollaan väärinpäin niin ne oivat mennä vastakohdalle.

Nimim. Kokemusta on siitäki, enkä ole ainoa siinäkään tapauksessa.

Eikä minulle myöskään kuulu Pirkko Jalovaaran tie, eikä muiden, vaan se oma, mikä minulla on ollut, eli olen muiden ihmistwen hauskuuttaja, sekä ihmisten, eläinten ja luonnon sekä maailmankaikkeuden auttaja.

Minulle ei siis kuulu päinvastiasen ihmisen tie.



Kiitos.


t. Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti