maanantai 20. kesäkuuta 2011

HOX! Mitä tulloopi Selvänäkijöihin, shamaaneihin, Intiaaneihin ja (energia) + käsillä parantajiin niin heille kaikille kuuluupi positiiviset ihmeet.

Ei vain tietyllä parantajalla vaan myös niillä muilla.
En voi tähän yleisesti kertoa, että mitä kaikkea olen ja mitä en ole,
ettei tule väärinkäsityksiä!

Ettei kukaan ainakaan ala minua vahingossa muuttelemaan oman mielensä
mukaan.



Mutta kuitenki voipi olla, että mä menen sille kultaiselle keskitielle. ;p




Sekä muihin henkisen kehityksen tien kulkijoihin niin
niiden on hyvä käyttäytyä sen mukaisesti, eikä valehdella ihmisille
ja ajatella pahaa tahallaan toisista, koska mä en ajattele tahallaan.

Mulla on vain ollu ääripäässä oleva tilanne, joka on aiheuttanu
suuttumusta ja sille on syynsä!

Kun on ollu pitemmän aikaa täysin tyhjä.
En hyväksy edelleenkään, että joku menee muuttelemaan energioitani
ilman lupaani johonki muuhun, ei ainakaan näin päin,
koska täällä on ollu niitä energioiden hyväksikäyttäjiä
liikenteessä.

Sekä niiden muuttelua väärään, jotta he itse saisivat oikeaa
energiaa, sekin on pelkkää paskaa.

Mutta juujoo...

Jokaisella henkisen kehityksen tien kulkijalla on oikeus
saada myös nauttia omasta elämäntiestään, eikä vain
kärsiä, sitä paitsi en ole valinnut kärsijän tietä.
Minun yhdessä Kristillisessä kirjassani on juttua lahjoista
ja kyvyistä, eikä siinä kohdallani ole kärsijän tietä,
eli se kuuluupi jollekki muulle!


Kiitos!


<3 Ansku

Mutta kuitenki voipi olla, että mä menen sille kultaiselle keskitielle. ;p

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti