keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

HOX! Eikä esim. vanhan ihmisen ja kuolleen ihmisen elämäntietä voi muuttaa toiselle...

Eikä semmosta, että NIIN SANOTUSTI toimisi sukulaisten kautta, koska
EN OLE, ENKÄ KOSKAAN TOIMI heidän kauttaan niin kuin ihmiset LUULEVAT.

IhmisiäEI SAA muutell siten, että vain LUULEE tietävänsä.

Luulo ei ole tiedon väärti.


Joku laittoi minut niin, että en kestä energioita ja persukset sentään, olen nyt
teidän muuttelemistenne takia ihan täysin tyhjä......
Eli jos jatkatte eteenpäin niin EI HYVÄ SEURAA, mutta se pitää tehdä sitten taaksepäin se palauttaminen jotenki, en tosin tiedä että miten se on tehty...



Eikä kukaan ihminen ole täysin tunteeton... Paitsi minä tällä hetkellä, kun
teitte minusta semmosen....

Kenen idea sekin mahtoi olla???


Eli palauttakaa, palauttakaa ja palauttakaa, minkä teitte viimeiseksi niin sit tuotte ja poistatte ensimmäisenä miten olitte tehneetkään, mutta mahdollisesti?
väärinpäin...

Hmm. Miten mä voin kirjoittaa sitä yhtä kirjaakaan eteenpäi siis jännitys-erotiikka aiheista romaania, joka on jääny kesken jo aikoje sitten, jos mulla ei ole atuksia, mielikuvitusta, etc.

Mikään ei onnistu tyhjänä.
Edes se naiminen, kun ei muista, että miten naidaan...

Älyhou!



eidän kaikkien kuuluu saada se mikä elämäntiellemme kuuluu, eikä niin,
että vain jollekkin tietylle kuuluu.

Mulla on aavistus siitä, että joitakin ihmisiä on huijattu joissain asioissa, jotta he olisivat joitain tiettyjä ihmisiä vastaan.

Mutta asiat eivät mene näin!



Kiitos.


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti