maanantai 27. kesäkuuta 2011

Miksi minusta on tehty näyttämään mielistelijä, koska en ole semmonen koskaan ollut????

Se on epäreilua minua ja muita aitoja ihmisiä kohtaan, kun mennään muuttelemaan toisia ihmisiä, muutelkaa itseänne ja pyytäkää Jumalalta siihen apua, älkääkä
muuttako toisia, se ensinnäkin näyttää ja tekee teistä typeriä, kun yritätte
näyttää aidoilta, mutta ette kuitenkaan omassa käytöksessänne ole sitä, vaikka
EHKÄ sitä haluaistte ulkomaailmalle edustaa.


Mä EN OLE LESTA, ENKÄ OLE KOSKAAN SEMMONEN OLLUTKAAN, että mitä v:tä
teidän luulonne on?

OPETELKAA KYSYMÄÄN, ennen kuin teette jotain, prkl, en mä
lestadiolaiselta edes näytä....

Ja mitä tulee mun mustaan nahkatakkiin niin se on mulle muotitakki, ei mikään
saatananpalvonta takki.



Kiitos.


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti