lauantai 25. kesäkuuta 2011

Huomenta! Miten on mahdollsita, että ensin n. -08 kesällä varastettiin 1-2h energiahoidon jälkjeen aina energiat, viime keväänä koko energiakurssit...

nyt ei saa enää "muka" joidenki ventovieraiden ihmisten mielestä (telepaattisesti muka sais mitään katsoa?)
edes katsoa henkisen kehityksen tien ohjelmia, ei edes muka sarjoja???

Minun mielestäni tässä mättää jokin ja PAHASTI.
Haisee ns. palaneen käryltä.

Miksi ihmiset yrittävät omia näitä henkisen kehityksen tien juttuja itselleen, vaikka ne kuuluvat kaikille?

Entä miksi nämä ihmiset yrittävät käännyttää meitä tunne ja tietoälyisiä ihmisiä kuvitelma ihmisiksi?


Ei kenenkään kuulu kääntyä väärinpäin, kun on aina ollut tietyt opit...


Kääntyköön itse tuplasti väärinpäin...


Ei kai telepaattinen yhteys ole menny väärälle henkilölle vahingossa???
Muistakaa kysyä, jos puhuminen menee väärälle henkilölle, että missä ollaan,
ettei ERÄÄT tee asiasta katastrofia. :P ;D


Pyydän, että voisiko joku ihana ihminen pyytää minulle enkeleitä, että kaikki asiat palaisivat takasin positiiiviseksi?

Tässä on ollut SUURIA vastoinkäymisiä ja me kaikki henkisen kehityksen tien kulkijat olemme ihmetelleet, että mistä tämä mahdollisesti johtuu?
(En ole ainoa.)

Minulle on sanottu AINA, että minun pitää tällä kyseisellä tiellä jatkaa,
eikä mitään ns. normaali vaiheita ole olemassakaan, vaan se tietty tie, joka on tuloillaan, odottamaisillaan.
Joku yrittää näyttää mulle edelleen väärää tietä, mutta mä tiedän, että se OIKEA tieni ja paikkani alkaa mm: USA.


Että semmottee.


Kiitos.


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti