maanantai 27. kesäkuuta 2011

HOX! En ole myöskään ollu pitkiin aikoihin tekemisissä energioiden kanssa, kun ne on ollu karkuteillä.

Ei vain ole ollu kovin hauskaa, kun olen ollu pienestä asti voinu hoitaa
itseäni, sekä muita kämmenilläni. :p


Olen saanu AINA energioita hoitamalla itseäni.


Sekä kuulemma niiden oppien olisi pitäny tulla mulle, eikä mennä jonnekki muualle, että saisin itseni takasin, mutta ne meni väärälle henkilölle...


Sekä mitä helv. mulle laitettiin vanhan miehen/miesten tunteita minuun, jotka ei välttämättä tässä tule kauaa pysymään???

Ei kai vain jollain ole karut keinot mielessä????

Eikö mulle kuulu toisten ihmisten rentous, vaan se oma!!!!
Mitä siitä nyt on enää jäljellä, kun neki on karkuteillä???

Näitä on tapahtunu monelle, siksi mä tästä kirjoitan.


ÖH?


Kiitos.


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti