maanantai 20. kesäkuuta 2011

Ovat myös mahdollisesti hakkeroineet tietokoneiden salasanoihin, ja voineet,
mutta ei ole välttämätöntä niin käyttää hyväksi... pätkii ajatus taas. MIKSI?

Olen ollu AINA hauska, sekä omalla tavallani erikoinen niin miksi joku
on ottanu ne multa pois?
EN OLE PELANNU RAHAPELEJÄ moniin vuosiin enää,
koska en voittanu niistä mitään.


En edes YLEENSÄ koskaan kuule telepaattisia viestejä,
aistin ja tunnen ja tiedän
energiakentistä, etc. mitä ympärilläni tapahtuu, ihan kaiken.


Olen 100% tarkka nykyään, kun minut opetettiin pienenä siihen ja sitten ne kaikki
tarkkuudetki vietiin pois. MIKSI?


Onko se tehny sen kateudesta?

Ihan kuin joku mun kauttani toimiva olis kuollut/jos ei ole niin miksi sitten en saa välillä
ajatuksiani toimimaan?
Entä missä mun tunteet on?
Muokkauksessako (Sitä en hyväksy!)
Sekä samoin älyt, lahjat ja kyvyt mitkä on ollu aina niin missä ne on?
Miksi monilta muiltakin on kadonnu niitä?


Entä miksi multa on napattu tavat katsella asioita esim.
miten ymmärrän kaikkia miehiä, mulla on ENEMMÄN miespuolisia
ystäviä kuin naisia.
Koska naiset ovat olleet minulle AINA jostaki kateellisia,
en edes tiedä syytä siihen, että mille ja miksi, koska
me ei olla rikkaita, etc.


Voi olla mahdollista, että mun takana toimiva tyttö teki
tämän, joka sanoi, ettei saa ns. koskaan yhtään mitään,
mutta ei se siltikään olis saanu varastaa multa näitä juttuja.
Sekä eriasia on se, että toimiiko se oikeasti mun kauttani.

Jotkut minun erikoisuutenikin on otettu, se EI VOI OLLA muu kuin tytön/ja
naisen tekemä juttu, joko Oulusta päin, joko Turusta tai Helsingistä.

Kuten olette ehkä huomannu vuosien varrella niin olen pukeutunu vain
tiettyihin vaatteisiin, enkä pukeudu nykyäänkään kuin vain tiettyihin.


Siksi olen yrittäny varoittaa kaikkia, että mitään EI KUULU
kääntää väärinpäin. Miksi mua ei olla kuunneltu?

Sitä on tapahtunu (kuuleman mukaan) hyvin monille muillekki
ihmisille.

Olen aistinu, kun maailma on lähteny muuttumaan, mutta viime
kesänä Oulunsalossa sekin vietiin pois jostain KUMMAN syystä.

Aistin, että mikä maailmassa mätti milloinki, jos luonto oli
vaarassa, jne. että pystyin rukoilemaan sen puolesta, jne.

Koko meidän suvullamme on mahdollisesti samanlaisia
sekä lahjoja ja kykyjä, Äidin puolelta on lähteny
Selvänäkö ja isän muistaakseni parantaminen ja yrtit.
Muistan, kun mummo kertoi siitä.

Mun tieheni kuuluu paljon muutaki positiivista...
Ja kaikki on kadonnu. MIKSI ja MINNE?
Kenen luvalla???

Kiusaajat on yrittäneet saada mua koko ajan luovuttamaan.

Olen YLEENSÄ AINA positiivinen ajattelija en negatiivinen.
En vain ole osannu kääntää tätä oikeinpäin ja näitä muutteluita, minusta
kuitenki tuntuu siltä, että tämä on väärin!!!

Ihan kuin minulle olisi laitettu yks Torey Haydenin kirja, jossa tyttö ei voinu puhua mitään...
En nyt muista sen nimeä.

Ihan kuin minun sisältäni olisi poistettu jotain ja joko muutettavaksi tai


Minulle ei ole käyny mitään traumaattista missä olisin voinut satuttaa itseni.



Olen oppinu mm. niin, että porukat ja veljet on opettanu ja sitten muut henkilöt.
Ei tarkkuutta voi viedä pois, kun se on kerran opittu, samoin kun on tehny
virheitä elämässä niin kun niistä on opittu niin ne ei voi tulla uudelleen samat
virheet opittavaksi...

Ei kai vain joku antanu mulle omia virheitään opittavaksi???


Kiitos!


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti