tiistai 21. kesäkuuta 2011

HOX! Kyse on siitä, että mahdollisesti tämän takana oleva henkilö on se, joka EHKÄ pelkäsi näyttävänsä mieheltä ja antoi sen/kateuden perusteella

minut tämän näköiseksi, koska osaa kenties muokata ihmisiä???
Minä en osaa, edelleenkään. :p

Tutkin, että mitä minulle itselleni on tapahtunut, koska en tiedä ihan kaikkea.

Tuli vain mieleen, siksi kirjoitin.


Sekä:

Minulla on aavistus, että joku tahtoi minut vanhaan, joko niin, että joku on rukoillut vanhaan tai jotain, koska sen tuntee (omien pyyteidensä takia, ettei minulla esim. todella nuorena ollut paljon lahjoja ja kykyjä, mutta kehittyneempänä oli enemmän).


Sekä mitä tulee meidän lahjoihin ja kykyihin niin niitä EI VOI mennä ottamaan kukaan muu OMAAN käyttöön, eikä OMIIN pyynteisiinsä...


Sekin on huomattu viime aikoina...


Hmm.

Sitten semmonen asia, että olen kuullut siitä, että
olen avain jollekin asialle, mitä se tarkoittaa?
Olen kuullut, että meitä on useampia "avaimia"?



Sitten asioita on käännetty väärinpäin, senkin huomaa, koska minulla on ollut ihan pienestä asti, selvänäkijä ja käsillä parantajan ja mm. intuition älyn lahjoja.

Myös yhdeltä entiseltä luokkakaveriltani on karannu älyä yllättäen???
Miten se on mahdollista?
On yliopistolainen.


Eikä minulle kuulu miehen tunteet, siis ei esim. faijan, eikä kenenkään muunkaan vaan ne omat, mitkä mulla on ollu aina, eikä sen haju, eikä älyt, etc.
Ne ON PAKKO ottaa minusta pois, tämä on sairas pila!



Missä on mun itsevarmuuteni, etc. luonteenpiirteeni, jotka olen ITSEkehittänyt vuosien varrella?

Eli pohdin, että että se/ne joka rukoili/tai jollain muulla tavalla pyysi meidät takasin vanhaan niin on joku semmonen joka tietää minut.

Huomasin sen, kun kämmenviivani eivät enää liikkuneet, eli joku pysäytti sen
tahallaan.
Mistäkö tiedän?
Olen todella tarkka itsestäni + aistin kaiken mitä ympärilläni tapahtuu.
Minun on pakko, koska mikäli tahdon omalle elämäntielleni niin minun on vain päästävä sille, olen huomannut myös sen, että minua ei ole haluttu tiettyyn suuntaan, ja kyse on mm. henkisen kehityksen tiestä.

En ole käynyt kursseja muutamaan vuoteen, mutta silti tahdon takasin sen, mikä
minulle kuuluu, ei sen mikä mahdollisesti jollekki toiselle kuuluu.


Olen YLEENSÄ AINA varovainen, sekä tiedän, että mitä tehdä näiden asioiden
kanssa, mutta minulla on aavistus siitä, että viime vuosina minun kimpussani on
ollut sabotoija, joka on tahtonu sekottaa pakkani + myös mahdollisesti pilata jotain?

Sekä kuka LUULI, että kävisin kirjaimellisesti läpi menneitä elämiäni tässä elämässä?
Niitä käydään erilaisessa hoitomuodossa läpi, ei erikseen elämänä........
Kerpele.


Kun on ollut aina tietty menetelmä, tietty järjestelmä, jota on käyttäny niin sitä ei saa muuttaa ilman toisten ihmisten lupaa.
Kun on oppinut asioita elämässä, niin miksi meidän pitäisi palata takasin vanhaan?
Olen oppinut asioita todella nopeasti, jne.

Eikö sen henkilön pitäisi vain itse siirtyä vanhaan, joka sitä tahtoo, mutta ei siirtää meitä kaikkia muita siihen tilaan myös?

Minä olen intuitiivisesti ajatteleva naisihminen, jos minulta poistetaan intuitio niin minulla ei ole ajatuksia.



Minun elämääni valitettavasti kuuluu intuitio, koska tulen kirjoittamaan myös tulevaisuudessa niitä hörhökirjoja halusitte tai ette. ;p
Sekä värivalokuvallisen/värivalokuvallisia runokirjoja.

Sekä runot, että valokuvat ovat sitten minulta, mutta kun siinäkin on tällä hetkellä pikku onkelma, kun minulta piti sitten viedä se intuitiivinen äly, ja joskus on viety mielikuvitus......
Joskus ajattelin kirjoittaa jännitys-erotiikka aiheisen romaanin, mutta kun se tyssäsi jostain KUMMAN syystä...

Niin en voi kirjoittaa kuin pelkkää asiaa. ;D

Minua häiritsee vain se, etten voi tutkia omaa elämäntietäni, sekä auttaa toisia ihmisiä, eläimiä ja luontoa intuitioni, jne. avulla, kuten olen voinut YLEENSÄ AINA
auttaa.

Entä miten me -81, 82, -83 syntyiset ja sitä nuoremmat pystymme opiskelemaan ja tekemään töitä, jos meidän KAIKKI älymme on karkuteillä???

Olen hakenut pariin koulutukseen ja niistä tuli valintakoe paperitki, mutta en päässy niihin, jostain KUMMAN syystä.

...

Olen freelanceri. Valokuvaan tapahtumissa, mm. Helsinki International
Horse Show:ssa olen ollut töissä parina vuonna turvaryhmässä ja myös valokuvaan siellä, jääkiekkomatseissa, bändien keikoilla, etc.
Järjestän myös miitinkejä meille avoimille hörhöille (eli Henkisen Kehityksen Tien kulkijoille.) :p
Olen joka paikan höylä.


Mihin kummaan mä tämän kirjoitan, kun kukaan ei ole ottanu asiaa kuuleviin korviinsa, ettemme toimi vastakohtiemme kautta, olen yrittäny kirjoittaa tätä moneen paikkaan, tai sitten odotan sen tietyn henkilön vastausta, joka ei ole palauttanu minua takasin sille omalle tielleni.


En tarkoita pahalla tällä kirjoitustyylilläni muita kohtaan, olen vain tämmönen...


...


Vastaan nyt jonkin verran kanavoituna tuleviin viesteihin, koska minulta on sitä pyydetty:


Tottakai minä olin syntyny, mutta siis kuinka vanhaan aikaan me olemme karanneet?

Onneksi kämmenviivani ainakin näyttävät ihan ok, vaikka ne ovatkin vielä päinvastoin, mutta joku näyttää olevan varastanu ne mun viivani, en ole vielä
kehittynyt huippuuni asti, en tietenkään, kukaan ei kehity hetkessä, mutta
ei tämäkään tilanne kovin mukava ole, että älyt, jne. on karannu käsistä,
sekä minulla, että ystävilläni.....



Miksei minun anneta olla sellainen kuin minä olen ja kirjoittaa sellaisena kuin minä olen???

Minulta on otettu pois mm. sananvapaus.
Kenen luvalla?
Koska olen AINA, olen ja käytän henkisen kehityksen tien menetelmiä oikein,
en ole koskaan käyttäny mitään väärin.
Minulla on ollut pienestä asti hyvin tiukka kuri, sekä olen myös nöyrä,
eikä mulla nouse kusi päähän.


Mielipiteenvapaus: Sananvapaus
Oikeus elämään: Henkilökohtainen vapaus, koskemattomuus ja turvallisuus
Omaisuuden suoja: Omaisuuden suoja Suomessa
Uskonnonvapaus: Uskonnon ja omantunnon vapaus
Yksityisyys: Yksityiselämä, kunnia ja kotirauha










Toivottavasti kukaan muu ei muutu vanhempaan aikaan, eli ns. käyttäydy kuin nuorempi ihminen...

Mitä jos näin käy, niin mitä sitten pitäisi tehdä?


Kuka/ja miksi on muuttanu syklit nopeutetuksi viime vuonna 2010 keväällä?
Huomasimme sen silloin.
Itseasiassa huomasin sen -08 talvella, kun aloin aistimaan kaikennäköistä pahaa maailmassa.


Kenen idea se oli?

En tarkoita tätä syyttelemällä, mutta kun kaikki pitäis palauttaa takasin ja
minä en osaa niitä juttuja tehdä, joku on EHKÄ yrittäny opettaa minua, mutta kun
se tieto ei tullu perille vain meni jollekki toiselle henkilölle???



Sekä mitä tulee siihen eteenpäin muutteluun niin se ei enää onnistu, kun tämän enempää ei voi eteenpäin mennä kohdallamme.
Vaan meidät pitää palauttaa kaikki takasin sellaiseksi kuin olemme, aloittaen siitä, että mitä teitte viimeisenä, sitten mitä toiseksi viimeisenä, etc.
Palauttaen koko ajan, mtuta eri menetelmällä, eikä niin, että tunnen sen tyhjentämisenä ja sulattamisena.



SE ON PAKKO!!!



Kiitos!



<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti