maanantai 20. kesäkuuta 2011

HOX! Mulle uhkailtiin just telepaattisesti, etten tahdo enää yhtään miestä, kun olen niin ruma, että olen kuulemma kiinnostunu enää naisista, joka ei

pidä paikkaansa.


Sekä uhkailtiin myös, etten saa tämän jälkeen enää mistään
työpaikkaa, etc.


Miksi musta tuntuu siltä, että tällä henkilöllä ei ole kaikki
nallekarkit jääny tasan?
Vai johtuuko tämä kaikki vain sen ex-miehestä tai jostain muusta
mitä en ymmärrä?

Eikö asioita vois ratkaista fiksusti?


Btw. Faija:lla ei ole kaikki ihan kunnossa, koska se yrittääp jatkuvasti
+ on tullu tähän kiinni energeettisesti myös haluamaan mua ja on
halunnu katsoa mun kautta, etc.

Sairasta.

Miten se saadaan tästä pois kunnolla ja LOPULLISESTI, koska
se ei toimi lainkaan minun kauttani, ei missään muodossa,
eikä YLEENSÄ koskaan ole edes kiinnostunu minusta,
ihan kuin joku nimeltä huora olis laittanu sen mun kimppuuni.
Se h:lla alkava Helsinkiläisnainen vai kuka lie onkaan niin
saapi myös lopettaa sen uhkailunsa tappamisesta.



Minun kiinnostuksen kohteeni on taas viety miehiä kohtaan, kuten
aiemmatki.
Ne on viety tahallaan, se KATEUS.


Hmm. Se on ennenki toteuttanu uhkauksiaan, mitä on sanonu.
Helsinkiläinen n. Haistattelee huora nimityksellä, jne.
Sainko mä siitä elinikäisen riesan? :D

Siinä on yks pieni onkelma, se on väkivaltainen se nainen

Se ei usko puhetta, eikä mitään, valehtelee ja mielistelee.
Ja tuntuu vielä olevan kaiken hyvän lisäksi minussa kiinni, joten tekikö se itse
nämä temput minulle esim. viime öiset?


Tässä on muutama muukin kiinni samanaikaisesti, joka esittää luotettavaa.
Näiden henkilöiden EI tarvitsisi keksiä tämmösiä temppuja,
jotta elämä olis helpompaa. :P
Kun olen täysin aito, kiltti ja viaton, sekä en osaa tehdä
tämmösiä temppuja niin se kertoo jotain...



Tähän laitettiin eilen paljon porukkaa kiinni ja sitten käännettiin jotenki niin oikeat yhteydet hävisivät, etenki ne telepaattiset, etc.
Mm. merkkikielet.

Mutta hyvin vähäinen telepaattinen yhteys tuli illemmalla takasin.


En mullistele YLEENSÄ koskaan, tähän on tullu ainaki yks mullistelija kiinni.


Tai sit tämä on jonkun paikan työntekijä/t, mutta otappa tuostaki nyt selvää...
Koska huijareitaki on olemassa, etenki täällä Oulun seudulla...


Minusta tuntuu siltä, että se järjestää minulle kokoajan vaikeuksia, vaikka ne
kuulusiivat sen itsensä tielle.

Näiden ihmisten touhu on LOPETETTAVA, koska jos tämä ei pian lopu niin
ties mitä ne keksiipi.

Minulta on viety pois kaikki omat tunteeni ja tungettu faijan tunteita
tahallaan tähän kiinni, en ole mies, vain nainen...


Sekä minulle on sanottu, etten toimi porukoiden, enkä veljien kautta
vain kuuluisuuksien, sk:iden, sekä muiden kautta joiden kautta
olen aina ennenki toiminu, eli se kultainen keskitie.


Sit jonaki iltana f uhkaili ja naureskeli, että haha, voitinpas sinut.

Just joo, kas kun nuolasi ennen kuin tipahti...


On kilpaillu ja vertaillu aina jostain mun kans.
Sairasta?



Kiitos!


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti