maanantai 27. kesäkuuta 2011

HOX! Kuka helvetti on keksiny (seksuaalirikollinen tai joku), että ihmisiä voi raiskata henkisesti tekemällä niin, että se tuntuu minussa fyysisesti??

Tätä on tuntunut nyt jo 10vkoa...

Se on tuntunu hyvin monella naisella ja miehellä kuulemma ennen mua, että
kenen tekemä temppu se on ja miksi just MINÄ?
Tuntuu siltä, että se on joko kosto/ja raiskaus.

Mitä sitten käy, jos olen raskaana?

Mä ainaki tapan sen pennun abortilla heti, jos niin on...


Mulla ei ole ollu menkkoja 10vkon, olen käyny otattamassa testit, mutten ole ollu raskaana ja se touhu on vain jatkunu....


MIKSI?


Miestä nain viimeksi tammikuussa Helsingissä, että HMMM???


Voisiko tämän touhun lopettaa joku???


HOX! Mua on myös uhkailtu, (tyttö), että joutusin olemaan koko kesän sisällä???

Mikäköhän ja kenenköhän idea sekin mahtoi olla???


Entä miksi mä kostun, vaikka mulla ei ole minkään valtakunnan tunteita???

Mulla alkaa pikkuhiljaa mennä yli ymmärryksen tämmösen asian suhteen, vaikka olenki yliluonnollisiin asioihin törmänny, mutta tämä menee jo ohi!!!




Kiiros!


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti