maanantai 20. kesäkuuta 2011

Moikka! Mä en ymmärrä henkilökohtaisesti ihmisten käytöstä... Mikä ihme nykyajan ihmisiin on oikein menny, kun pitää vain kiusata vuodesta toiseen???

Olen valinnu hyvän tien, en pahan tietä, tai sit siltä väliltä jostain
kuten ennenki, mut pahan tie kuuluu jollekki muulle, olen ollu
uskossa aina, olen ja tulen pysymään nimittäin Jumalaan.
Uskon siihen edelleen.

Eikä kukaan muu voi päättää puoelstani siinäkään asiassa kuin
minä itse.

Miksi ihmiset ovat vain oman persläpinsä perään ja yrittävät
muokata toisten ihmisten todellisuutta???


Mä osaan ajatella myös muiden ihmisten puolesta, en tohuhua
tosin kenenkään puolesta mitään kenenkään selän takana, mutta
osaan ajatella fiksusti ja käyttäytyä fiksusti ja samaa toivon myös teiltä muilta!


Olen miettiny, että missä niiden järki on???
Ihan sama kenen kaikkien kiusaajien, mutta eikö heillä ole sen
vertaa järkeä päässä jättää rauhaan, kuin vain häiritä vuodesta toiseen,
tai saati edes jutella asiat kasvotusten selväksi???
Oulussam jossain ruokapaikassa tai jossain...

Olen välillä miettiny sitäki, mutta kun ei kuunnella...

23v on jo aika paljon.

Minulta vietiin myös KAIKKI henkiset ajatukset, kuten monilta muiltaki on viety,
tai sitten ne on jossain piilossa.

Minulla ei ole myöskään enää ajatuksia päässä, että nekin tulee toista
kautta.


Tämä touhu saa luvan loppua NYT!!!

Pitääkö teidät viedä oikeuteen vai mikä tässä mättää?


Kiitos!


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti