keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

Myös poliiseja on esitetty mun kiusakseni, enkä pidä siitä ollenkaan.

Toibvon, että ihmiset ovat minulle rehellisiä, kuten minä olen heille.

Käyttäydy niin kuin tahtoisit muiden ihmisten sinua kohdeltavan.

en tiedä, että mistä jutusta tässä on kyse, koska minulle ei ole kerrottu mitään.

Onko minun elämäntiestäni kerrottu kenties jonnekki vai mistä on kyse?

Minun telepaattinen yhteyteni ei ole maailman parhaimmasta päästä, joten tervetulloo frendiksi esim. Facebookkiin, tai s-postia, jne.


Koska olen pihalla kuin lumiukko...


Niin ja btw. Miten minä voin tyhjänä tutkia asioita, kun en älyä tyhkänä mitään?


Antakaa minun olla rehellinen ja luotettava + sielunhoitaja tyyppinen, eli olen hyvä kuuntelija, jne.

Mutta oikeinpäin....


Kiitos.


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti