torstai 29. heinäkuuta 2010

Siinä on semmonen ongelma, että jos mä luovutan tuolle kiusaajalle taas niin se vain jatkaa ja jatkaa niin kauan, että minut ns. tuhottais. Siitä on

kyse.

Olen joutunu jo monen miehen kohdalla luovuttamaan, kun eräs IDIOOTTI naispuolinen henkilö on kiinnostunu kaikesta siitä mistä minäkin, eikä ole tahtonu luovuttaa.
Nyt päätän, että minä EN luovuta.

Vaikka kupsahtaisin, lähteepä sekin sitten mukana.
Itsepähän tätä kerjäsi.

Ei ole kyse voitosta, eikä häviöstä, vain hyväksikäytöstä, ja mä en enää
hyväksy sitä.


Tiedän, että nämä kiusaajat tahtovat kaiken mikä kuuluu minulle, kun eivät
ole hyväksyneet sitä mikä heille itselleen kuuluu.

En ole tehny mitään väärää, ne jotka eivät
hyväksy minua sellaisena kuin olen niin voivat unohtaa minut.

Sitäpaitsi tämä kaikki on tehty tahallaan, ettei mulla saisi olla mitään, sekä
ettei mun kiinnostuksen kohde saisi olla kiinnostunu minusta.


Olen huomannu tämän jo kauan aikaa sitten, että minua on käytetty hyväksi,
siksi pyysin erään henkilön kautta, että tätä tapausta tutkittaisiin, koska
näin, ettei siitä tule muuten mitään.


Kiitos.


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti