torstai 29. heinäkuuta 2010

Moikka! Ei ole aina se uusi, joka on parempi.

Molemmissa on hyvät puolensa, monesti vanhassa on se hyvä puoli, että
vanha viisaus ja tieto päihittää uuden, vaikka se päihittääkin, sen ei pidä
tarkoittaa sitä, että se toinen tieto olisi väärä, mutta sen ei pidä myöskään
tarkoittaa sitä, että asioista olisi pakko tehdä monimutkaisia.

Elämässä ja maailmassa on paljon asioita, joita on näkemättä ja kokematta,
on niitä asioita, joita ei ole voitu tutkia, ei yksinkertaisesti vain ole osattu tehdä
niin!

Kaikkea ei pidäkään osata, mitä tämä elämä olisi, jos maailmassa
tiedettäisiin kaikki etukäteen?
Mitä tutkittavaa silloin olisi?


Siksikin ihmisillä on hyvä olla omat lahjansa ja kykynsä, jotta ihmiset sekä
ymmärtäisivät, että oppisivat ymmärtävät asioita enemmän.

Kukaan meistä ei tiedä kaikkea vaikka kuinka yrittää. ;)
Enkä mä ole mikään guru, mulla on elämänkokemusta todella paljon,
mä olen käyny elämäni aikana läpi MONET helvetit (Suoraan sanottuna.)


Mä olen ollu henkisen kehityksen tiellä aina ja se muuten ON rankka tie.
Kivisempää tietä en tiedä olevan olemassa!

Lahjoja ja kykyjä voi hommata muillakin tavoilla, esim. kun käy jotain
energiakursseja niin silloin tie on helpompi, mutta silloin, kun ne
on ollu ja on ja tulee AINA olemaan sellaisilla ihmisillä kuin heille kuuluu,
niin se tie ON HYVIN vaikea.

Uskokaa mua, mä tiedän tämän omasta kokemuksestani.

En kilpaile kenenkään kanssa mistään.
En ole kilpaillu, enkä tule kilpailemaankaan!


Muistakaa, että luulo ei ole tiedon väärti.


Mitä tulee stalkkaukseen niin mua on stalkattu n. 9v ajan ja se on ollut
minulle todella vaikeaa aikaa.


http://www.poliisi.fi/poliisi/poliisilehti/periodic.nsf/vwDocuments/4C4AEE6BDFE1A3D4C225772900359FEC?OpenDocument


"Vainoamisen muotoja ovat muun muassa uhrin seuraaminen ja vaaniminen kodin ja työpaikan liepeillä sekä vainoaminen kirjeitse, puhelimitse, tekstiviestein, sähköpostitse sekä internetin chat- ja keskustelupalstoilla. Ahdistelijat saattavat tilata myös tavaroita uhrinsa nimiin."


Elämä ei ole helppoa kenenkään kohdalla aina, kaikilla meillä
on omat vaikeutemme!

Mutta ilman vaikeuksia emme olisi tässä!

Mä toivon, että ihmiset, jotka ovat tätä tehneet mulle niin puhuttais asiat selväksi, koska mulla on semmonen fiilis, että hyvin monet ihmiset ovat käsittäneet
asioita myös väärin.


Olen valmis puhumaan asioista mikäli tämä muistini vain nyt sattuu toimimaan...


Hyvää kesän jatkoa!



Kiitos!


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti