perjantai 30. heinäkuuta 2010

Moikka. En tiedä mitä mä sanosin...

Tämä on aivan järkyttävä kokemus.

Joku kyl teki tökerön tempun, kun mä en voi 100% hyvin fyysisesti ja on
ollu vaikeaa niellä tämän kokemuksen myötä niinsitten joku meni muuttamaan
jotain??? tasoja tai todellisuuksia? niin mä olenki paremmassa kunnossa.

Sitä samaa on tehty 3v aikana todella monta kertaa, joka on todella
sairasta, se ei ole luonnollista.


Te, jotka osaatte niin pyydän, että poistakaa se minusta tänään, mua
oikeasti OKSETTAA, on vieläki vaikea syödä ja juoda kunnolla mitään.


...

Olen käyny tänään mm. kaupassa ja on ollu todella hyvä ilma ja olen
nauttinu kaikesta huolimatta!


Jees, mutta ei mulla ole tässä vaiheessa muuta.


Kiitos kaikille auttajille!

Hyvää Viikonloppua!


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti