torstai 29. heinäkuuta 2010

Huomenta. Joku teki viime yönä järkyttävän tempun.

Mun energiakentässä on ollu sitä kuristavaa tunnetta kurkun kohdalla, kuten olen kertonu.
En tiedä että kuka/mikä siellä on ollu niin viime yönä mun energiakenttään tuli joku
mies? ja se nielautti itsensä kautta niin että tunnen omassa kurkussani olevan jotakin.
En tiedä mitä siellä on, saati sen, että kuka sen teki 100% varmuudella, epäilen, että
se on tämä tyyppi:

Ihankuin joku olisi tehnyt sen kostoksi.
Tai teetättänyt kostoksi, koska tällä murhaajalla on tunteita mua kohtaan.
Joku on käyttäny henkisiä kykyjä mua vastaan hänen kauttaan, olisiko kenties
Graf de Kalmisto?
Ei yleensä kuulu hänen ajatuksiinsa.
Epäilen Graf de Kalmistoa, koska kuulin äänestä, mutta en tiedä 100% varmuudella.


Ainoastaansen tiedän, että jotain siellä on ja se yritti viime yönä tulla sieltä pois...
Tuntuu kuin se olis kurkussani vasemmalla puolella jossain lihaksessa kiinni.

Joku oli kenties valehdellu jotain hänelle ja tämä saanu väärinkäsityksen?
Kuka on se valehtelija?
Mustasukkaisuuskaan ei lähde itsekseen.


Epäilen, ETTEI hän ole kuitenkaan SAMA stalkkaaja, joka on minua vahtinu kuin haukka, vaikka en...


Joku nielaisi, kun katsoin ja luin tätä, liekö itse syyllinen?

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Poliisi+V%C3%A4kivaltainen+katujengi+haluaa+levitt%C3%A4yty%C3%A4+Suomeen/1135258930671?ref=tf_iHSuutisboksi_p1

JUURI NYT ›
Poliisi: Väkivaltainen katujengi haluaa levittäytyä Suomeen


En ole 100% varma tästä.

Hän sanoi, että on minussa sen aikaa, että VAHTII, että kuka on pilannu (minun) elämäni, ksoka hän aistii, ettei kaikki ole OK?

On ollu turvana aiemminkin niin, etten kuulemma tiedä mitään.

Ei ole mitään tietoa, että kuinka monta kertaa on energiakentässäni ollu.

Tässä voi olla takana myös joku Hevostalli.nettiläinen.
Koska mulal on sellainen epäilys, että kun kirjoitin yöllä, että
miltä musta tuntuu se kiusaaminen ht.nettiin niin sen jälkeen alkoi tapahtua, enkä tahdo syyttää tästä ketään ulkopuolista, jollen ole asioihin 100% varma.



Eli mun kysymys nyt kuuluu, että:


KUKA SINNE ON LAITTANU JA MITÄ + MIKSI?

Mun viime yö meni valvoessa + sain unta vasta nyt aamulla...

En voi kunnolla niellä, kun ällöttää.
Syöminen ja juominen sekä ääneen puhuminen on vaikeaa.


En ymmärrä, että miksi juuri mulle?


<3 Ansku


PS: Kuka on telepaattisessa yhteydessä kanssani siitä, että voisi paljastaa itsensä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti