torstai 29. heinäkuuta 2010

Mulle on tehty identiteettivarkaus... josta johtuen mun tunteet ei oikein toimi... :`(

Mulla on lisäksi semmonen onkelma, kun mua on kiusattu todella törkeästi n. 3v
ajan, että mulla on omat tunteet hukassa, samoin panetus (varastettu), identiteettivarkaus.

Siltä se ainaki TUNTUU.


Sitäpaitsi vahva voi olla vasta, kun uskaltaa olla heikko.

Eikä aina se helpoin mahdollinen elämäntie ole paras mahdollinen.

Sitäpaitsi AINA jostain tulee apua ja tukea, huokauskin riittää
avuksi.

Enkeleitä on olemassa, oli sitten kyseessä ihmisenkeleitä tai muita enkeleitä.


KOMMUNIKOINTI

Kun puhut sydämestäsi, toiset tuntevat
resonanssin, totuuden, ja luottavat sinuun.
Puhu positiivisesti.
Kommunikointi on kaksisuuntaista;
Kuuntele mielenkiinnolla ja vastaa avoimesti.
Pyydä enkeleitäsi astumaan auraasi ja puhumaan
korkeammalla tavalla sinun kauttasi.
Kommunikoi rehellisesti.


Voin opettaa teitä, kun KUUNTELETTE ja LUETTE kunnolla, että
tarkoitan, koska näiden asioiden kanssa EI SAA pelleillä.

Olen henkisistä asioista varoittanu ennenkin, mutta kun kukaan ei ole uskonu.

Pitääkö teidän oppia AINA kaikki kantapään kautta?

Mä tiedän mitä se on, koska olen sen kokenu (kantapään kautta kokemisen siis)
hyvin monta kertaa aikoinaan, joten uskokaa pois mä tiedän,
että mitä se on ja miltä se TUNTUU.


REHELLISYYS

Enkeliviisaus muistuttaa sinua, että jokainen
ajatus, sana, tunne ja toiminta heijastuu auraasi.
Kun olet rehellinen aurasi on kristallinkirkas.
Enkelit ehdottavat että katsot sisällesi
ja puhdistat pimeät ajatuksesi ja tuntemuksesi.
Kun olet täysin rehellinen itsellesi, käyttäydyt
rehellisesti ja uskallat olla avoin, ihmiset luottavat
sinuun ja arvostavat sinua.
Ole rehellinen ajatuksissasi, puheissasi ja toiminnoissasi.


Mä en osaa merkkikieltä ollenkaan!

Mut PITÄÄ ja KUULUU opettaa siihen.


Kiitos!


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti