maanantai 20. syyskuuta 2010

Moikka!

Mitä siihen stalkkaamiseen tulloopi niin mä olen pelänny sitä, kun
sitä on tapahtunu todella kauan aikaa ja olen luullu, että joku haluaa mulle
pahaa, että siksikin olen välillä pelänny.

Ei siinä muuten mitään ole, ehkä siihen on vain hyvä tottua,
ken tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan. :)


Olen kyllä nähny jo hyvin nuoresta asti enneunia sekä ihmisistä, tapahtumista
ja muista asioista.
Muistaakseni 3v oli ensimmäinen näky (Olen kirjoittanu sen jonnekki ylöski kyllä,
mutta en vain muista, että minne.)
4v alkoi jo olla raaempia näkyjä, aina en tienny, että
mitkä on pelkkiä unia, mitkä enneunia, mutta niitä on oppinu
erottelemaan mm. tietyistä tunteista johtuen.


Olen aina ollu vähän "kummajainen" ja kaapissa oleva hörhö, mutta
olen hiljalleen tullu kaapista ulos.


Yleensä henkisen kehityksen tiellä olevia ihmisiä pidetään hörhöinä.


Mutta semmottee, nyt touhuamaan.


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti