keskiviikko 15. syyskuuta 2010

HOX! Olen hukassa ja täysin tietämätön.Miksi musta tuntuu jonkun ihmisen kautta siltä, että olen jollain tavalla väärällä tiellä???

Vai olenko?

Miksi minusta tuntuu siltä vai haistanko itsessäni kalman hajua vaiko jotain muuta vai
jonkun muun kalman hajua?

MIKSI OLEN TÄYSIN TIETÄMÄTÖN KAIKESTA????


Olen OIKEASTI SELVÄNÄKIJÄ ELI NÄEN ENNEUNIA, SELVÄ TUNTO JA TIETO,
SEKÄ TUNNE JA TIETOÄLYINEN IHMINEN SEKÄ MYÖSLUEN IHMISTEN, ELÄINTEN JA LUONNON AUROJA ELI TUNNEN NIITÄ.

SEKÄ OLEN AITO KÄSILLÄ PARANTAJA.

MIKSI MINUN KÄMMENISTÄNI ETENKIN VASEMMASTA ON KADONNU JOTAIN
MITÄ EI OLISI PITÄNY KADOTA???

YMMÄRRÄN NIMITTÄIN TEKSTEJÄ, ELI BIISIEN KAUTTA ELI MM.
JESSICA SIMPSOM - I THINK I´M IN LOVE WITH YOU,

JA KUVINA ESIM. HYMIÖITÄ, KUTEN: :);) ;p :p

Aku Ankan Taskukikrjassa oli joku numero sitten Aku Ankka,
jolla oli kieli ulkona suusta.


Mun yhdessä kirjassa on juttua, että minulla on
profetointi (eli näkijä ja tieto).
Käsillä parantaminen
Ihmeet
Usko
Vieraanvaraisuus
Viisaus
Käden Taidot

ja jotain muuta, jota en muista muiden ihmisten kautta.
Muistan tosin nyt sen, että nautin luonnossa olemisesta sekä
auringonnousuista ja laskuista, jne romanttisesta.

OLEN MYÖS HELLYYDENKIPEÄ.

OLEN YRITTÄNY VUOSIKAUSIA ETSIÄ JOTAIN, NIMITTÄIN USKON KOHTALOON, KARMAAN,
PARANORMAALEIHIN ILMIÖIHINM, JOITA ITSE PIDÄN LUONNOLLISENA.

MINULLA ON NIMITTÄIN VÄHÄINEN USKO ASIOIHIN JA MINUA ON KÄYTETTY HYVÄKSI
ERITTÄIN VÄKIVALTAISESTI HENKISESTI JA EPÄILEN SUURIMMAN OSAN SYYLLISISTÄ
OLEVAN OULUNSALOSSA, MUTTA MYÖS HELSINGISSÄ JA YMPÄRI SUOMEA, SEKÄ
REIKIFOORUMILAISIA, (HEVOSTALLI.NETTILÄISIÄ) JA KUULUISUUKSIA.


KIITOS!


Anteeksi kaikesta kaikille, että edes elän.


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti