maanantai 20. syyskuuta 2010

HOX! Älkää enää tyhjentäkö mua... Ainaki siltä se tuntuu...

Mulla on jo uusi tie menossa ja tiedän, että mitä elämältäni tahdon.

Teen kuten itse tahdon, eikä kuten muut tahtovat.


Vapaus:

Niille jotka elävät niin kuin haluavat, eikä niin kuin muut olettavat.


...

Muistakaa edelleen tämä:


Ihmisoikeudet:

Ihmisoikeudet ovat perustavanlaatuisia oikeuksia, jotka kuuluvat kaikille ihmisille kaikissa oloissa. Sellaisia ovat mm. hengen, vapauden ja omaisuuden suoja sekä yhdenvertaisuus lain edessä.

Ettei mun tarvitse muistuttaa asioista eteenpäin...

En uhkaile, olen vain suorapuheinen.



Sitäpaitsi ne henkilöt, jotka OIKEASTI pitävät musta niin EIVÄT KOSKAAN
satuta mua millään tavalla.
Koska se ei ole AITOA, eikä oikeudenmukaista mua kohtaan.


Vanhat asiat saapi jäädä menneisyyteen, sekä ihmiset (etenki täällä päin asuvat.)

Mä ja mun elämä on muuttumassa parempaan suuntaan kokoajan, enkä mä tarvitse
elämääni enempää negatiivista kuin mitä on ollu viimeiset 22v.
Ne ajat on jo ohitse ja tahdon mennä elämässäni eteenpäin.

Ihmisiin voipi olla yhteyksissä, mutta paikallaan tökkiminen ei ole mun juttu,
ei ole koskaan ollutkaan!


En tähän niistä asioista enempää kirjoita, koska ne ovat
henkilökohtaisia asioitani.


Kiitos!


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti