torstai 7. lokakuuta 2010

Morjens!

Auttajille, ystäville, jne. tiedoksi, että olen hyvin voiva ja järjissäni,
vaikka onkin tämän vuoden aikana tapahtunukki omituisia asioita.
Eiå se mitn haittane, sillä mulle YLEENSÄ AINA sattuu ja tapahtuu jotain outoa.
Kun joskus uskallan väittää, että on tylsää niin samantien alkaa tapahtumaan. ;D


Mitä teihin Rakkaisiin auttajiini tulee niin tahdon mielelläni nähdä teidät kaikki, tutustua, jne.
Koska olen sosiaalinen ihminen.

Ilmoitelkaa! :)

Tämä pittääp/on hyvä kertoa myös KAIKILLE
ulkomaalaisille auttajillenikin!

En tiedä läheskään kaikkea mitä mulle on tapahtunu, siis
näitä ihmejuttuja mitä on ollu, mutta
muistan sen, kun kirjoitin viime talvena vielä omana itsenäni
Iltalehden kyselyyn ja kerroin sinne kiusaamisesta,
mutta mä en tiedä, että miksi ihmiset ympäri maailmaa tervehtivät minua,
jne.

Koska kukaan EI OLE kertonu mulle.

Tiedoksi, ettei mulla ole kovin hyvää telepaattista yhteyttä välttämäti,
koska se ei mulla YLEEBSÄ koskaan toimi, mutta
luen energiakentistä asioita ja kommunikoin siten. (En tosin tahallani.)
Olen ihmisten, eläinten ja luonnon auttaja ollu aina, olen ja tulen olemaan!

...


Koskaan ei pitäis ajatella, että on tylsää.

Niin ja olen myös YLEENSÄ AINA ulospäinsuuntautunu, positiivinen ajattelija ja tykkään olla
huomionkeskipisteena, sillä olen ollu semmonen AINA, olen ja tulen olemaan,
mutta se kuuluu osaksi luonnettani.


Sitten se, eyyä mä olen sekä pyytäny, että olen itse rukoillu
Helsinki International Horse Show:n puolesta, että
aitä tapahtumaa järjestetään, koska Rakastan sitä tapahtumaa
valtavasti, sekä niitä ihmisiä ja hevosia, itse kisoja, kaikkea.


Tribute to Milton Simply the Best

http://www.youtube.com/watch?v=6pxwYCURa3U

Tahdon ja olen koulu, este ja kenttäratsastuksen huipulla, mutta
arvostan ja kunnioitan hevosia myös sellaisina kuin ne ovat.
Sekä myös muita eläimiä, muten koiria, jne.
Koska ne ovat viisaita.


Semmottee.


Kiitos!


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti