torstai 7. lokakuuta 2010

En mä näitä viestejä kiusaajille tarkoita.

Se/ne, joka/jotka AIDOSTI välittävät, kunnioittavat ja Rakastavat niin
eivät puhu paskaa selän takana, sekä touhua negatiivisia selän takana, jne.


Ei sillä, että vihaisin ketään, mutta se on TÄYSIN turhaa!

Mä olen sellainen kuin ITSE olen, en sellainen kuin MUUT TAHTOVAT.
Sillä jokainen muuttaa itseään, eikä toisia muiden kautta.


Sitäpaitsi itsensä muuttamiseen on olemassa muitakin keinoja,
kuten mm. henkiset jutut, mm. Reiki, (joka on muuten HYVÄÄ ENERGIAA), nimim
kokemusta on! Naurujooga, Quantum Touch, EFT, jne.

BTW. Mitä muuten mun "vähä-älyisyyteen" tulee, niin se EI TARKOITA sitä,
että olisin aina semmonen, nimittäin olen vuosien varrella kehittäny itseäni
PALJON ja oppinu elämästä, sillä miksi on
verrattavissa Tieteenkuvalehden älykkyystestin 156 pistettä mulla?

Se on HYVIN samanlainen kuin normaalit testit, mä vain
menen lukkoon niissä ja kaikki unohtuu.


En lesoile, saati ettei mulla nouse kusi päähän mistään.
Olen vain oma itseni.


En ole saanu mitään ilmaiseksi vain olen oppinu asioita itse,
elämän koulun kautta, monia asioita olen
myös oppinu kantapään kautta, sekä osaan kuvitella, että
olisin kokenut asiat itse sekä kirjaimellisesti.
Elämänkokemusta onpi.

Ei se ikä!


Gary Moore - Walking By Myself

http://www.youtube.com/watch?v=Tp3P7UGz4j4


Kiitos!


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti