maanantai 22. elokuuta 2011

Heippa! Älkää ihmetelkö, jos minä en enää hymyile, etc., koska viime vuoden tammikuussa minulta katosi...

hymy ja hymy lihakset, + muita tunteita, etc.
Jos viitsitte minut nähdessäni niin ottakaa minusta valokuva talteen,
siitä voi olla myöhemmin hyötyä!

Minut on muutettu kokonaan täysin päinvastaiseksi.
Olen yrittäny puhua ja kirjoittaa ihmisille asiasta jo n. 4v. moneen
paikkaan, että älkää muuttako meitä väärään suuntaan ja olen
ihmetellyt, että mistä on kyse!

Minä en ole masentunut, täällä on kiinni vain väärää porukkaa,
jotka ovat kaiken lisäksi väärinpäin minun lisäkseni.
Me kaikki tahdomme asiat jo oikeinpäin.

Olen ihmetellyt sitä, että mistä se väärinkäsitys on
lähtenyt liikkeelle, koska minä EN OLE sanonut ihmisille
missään vaiheessa, että ihmisiä pitäisi muutella, eikä
etenkään toistensa vastakohdaksi.

Siinä on tullut jokin väärinkäsitys.
En syytä ketään, mutta tahdon vain, että kaikki asiat palautetaan takasin
kuten niiden kuuluu olla!

Kaikki ihmiset eivät hyväksy esim. harrastustani
henkisen kehityksen tiellä, eli selvänäköä, energiahoitoja, etc.

Mutta se henkisyys on silti tulossa tänne suomeen koko ajan, ennenmmin
tai myöhemmin se on tulossa, sitä ei voi kieltää meiltä henkisen
kehityksen tien kulkijoilta, vaikka se kuinka tuntuisi siltä,
ettei tänne haluttaisi henkisyyttä, mutta se on kaikille
avoin juttu, eikä vain tietyille ihmisille.

Henkisyys sisältää muutakin kuin vain energiahoidot, on olemassa
mm. akupunktio, akupainanta, kivet, etc.

Kaikille on jotain, eikä vain joillekin.

Jos_Et_Tunne_Älä_Tuomitse_


Kiitos!


<3 Ansku


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti