perjantai 1. heinäkuuta 2011

Huomenta päivää!

Mulla on ollu ns. mm. tämmösiä oireita ns. muuttumisesta...


Ns. muuttumisen oireita on mm. ne, että:

- Olen huomannut mm. sen, että kouluarvosanojeni mukaiset ymmärtämiset ovat MUKA "YLLÄTTÄEN" laskeneet joksikin ihan muuksi.
Eli ne kaikki asiat, jotka olen koulussa oppinu ja mitä olen AINA ymmärtäny niin sen taso on muka yllättäen laskenu kokonaan.

Öh???

Se ei voi pitää paikkansa, koska en minä mikään pöljä ole, vaan mm. äidinkieli ja englanti minulla on hyvä... ;)

Sekä mä kirjoitan nykyisin kuten ehkä näkyy niin paljon tekstiä, eikä
minulta ollu fiksua ottaa pois sitä puolta, jolla kirjoitan fiksua henkistä tietoa ystävilleni, kun he sitä ovat pyytäneet.


Kanavoin siis oppaiden ja enkeleiden kautta.
Ne ovat muuten AINA oikeaa tietoa...
Ainaki mulla, joka kulkee sen oikean intuition kautta.

Kaikki eivät välttämättä kuule omia oppaitaan ja enkeleitään.


Kiitos.


<3 Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti